8.5.2011

What does She mean to you?

Ensiksi tahtoisin että kaikki kävisivät katsomassa tämän videopätkän Dear 16 year old me ja tulette sitten vasta tänne takaisin, koska aion hetkisen puhua tästä asiasta.
Oli aikas tunnepitoinen pätkä. Kun äsken näin ton itse niin mulle tuli heti mieleen se päivä tässä pari viikkoa sitten kun porukalla mentiin käymään jokirannassa, ja aurinko paistoi kunnolla varmaan ekaan kertaan ja siellä nurmella tyttö rivistö makasi auringossa vähissä vaatteissa, eikä varmasti kellään niistä ollut mitään aurinkosuojaa. Ei fiksua.Varsinkaan kun juuri kevät aurinko on sitä ns. vaarallisinta. Mä olen itse tosi tarkka käyttämään aurinkosuojaa (onneksi) enkä ole palanut kuin kaksi kertaa kunnolla. Ja eniten mua alkoikin huolestuttaa toisten puolesta. Nyt ihmiset heti aurinkovoide ostoksille, että päästään turvallisesti nauttimaan taas pariksi kuukaudeksi tosta isosta keltaisesta pallurasta!

Noniin sitten vähän mukavempiin asioihin. Nyt on meinaan jo äitienpäivä kaffet keitetty ja vadelmakakkua syöty. (olin pahis enkä tehnyt sitä kakkua itse) Kohta mennään äitykän kanssa koiralenkille ja pihahommiin. Meillä ei olla oikeen koskaan mitään lahjoja osteltu, vaan veljen kanssa keksitään äitille jotain kivaa tekemistä, mutta nyt kun toi jätkä loistaa poissaolollaan niin vietän sitten päivän äitin kanssa vaan kahestaan. Illalla toki sitten mennään käymään mummolassakin.:)
Nyt pari kuvaa äideistä ja sit lähdenkin ulos!



Äiti ja mä Kreikassa oisko ollu 2001.
Meijän varjot viimeksi kun käytiin kahestaan Espanjassa.
Kyl ätikin saa posettaa :DD tääkin on meijän viime matkalta. Äitin kanssa on muuten kiva matkustaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti