14.5.2011

sssaturday

Piti jo eilen yöllä postata kun olin niin fiiliksissä, mutta en sitten enää jaksanutkaan. Jos joku ei vielä tiedä niin eilisessä jäkisottelussa Suomi voitti Venäjän 3-0. Ja Mikael Granlundin nimi on nyt kaikkien huulilla. Ihan syystäkin, kun jätkä on vasta mitä 19 ja tuolla vaan vetelee maaleja maaotteluissa. Yleensä en oo tajunnu mitä tyypit näkee jäkkäreissä, mutta pakko myöntää että kyllä munkin sydän hieman sykähtelee tolle Granludille;)
Huominen Ruotsi-Suomi vähän pelottaa. Mä en oo kattonu yhtään miten ruotsi on pelannu tän kauden, niin mulla ei oo mitään hajua millasta peliä se huominen tulee olemaan. Tai no kai se aika tiukkaa taistoa on, koska molemmat joukkueet on pärjänny loppuun asti :)
Mut se taas jääkiekosta hetkeksi ja siirrytään tähän päivään. Nimittäin jätin kouluhommat tossa aamupäivällä pariksi tunniksi ja lähdin veljen ja sen tyttöystävän kanssa vähän shoppailee. Tarkotus oli ettii Mikolle uudet kesäpökät ja punaset Converset. Farkut löytyi, mutta missään ei ollu sopivan kokoisia consseja. Mullekkin 'löytyi' jotain. Ostin nimittäin ne Zaran shortsit, joita olin jo muutamaan kertaan käynyt tsiikailemassa. Ja ei harmita yhtään että menin ostamaan ne pois:)
Nyt oon valehtelematta neljä tuntia vääntänyt äikän puhetta ja se onkin jo ihan hyvällä mallilla. Go me!
Loppu illaksi ohjelmassa on saunomista, euroviisuja ja ruotsin kertaamista siinä samalla.

 Shortsit Zarasta, vyö on uusi löytö äitin kaapista.
 Mitäs tykkäätte näitten väristä?:)
Palaan viel hetkeks tekee sitä äikän juttuu ja sit saunaan, moikka!

4 kommenttia:

  1. hyvä ku oot ahkerasti se äikän jutun kimpus, ku ite en tiedä vieläkää mist teen XDDD sunnuntai illal sit itken sitä ku en tiedä mist teen ja joskus 3 aikaa yöl varmaa mietin sitä viel XDD

    VastaaPoista
  2. Noi shortsit on hiukka kivat!! :)))

    VastaaPoista
  3. Jonna: Juu, pakkohan mun oli :D

    NinjaFail: sä voit pitää sen ihan mistä vaan. Mieti oikeesti että mikä sua kiinnostaa, kyllä sulla on mielipiteitä. Rupeet nyt vaan tekemään sitä, ei siitä muuten mitään tule, jos vaan murehdit sitä ettet saa mitään tehtyä! Ja se mun aihe on ihan tylsä, nii ei ainakaan mitään paineita.

    Meikku: Niin on! :)

    VastaaPoista