28.5.2011

Kesätyörahat on tuhlattaviksi

Vai mitä? Eksyin nimittäin eilen Yummy Jennin blogista shopbop'in sivuille tutkailemaan aurinkolasi tarjontaa. Oon nyt vuoden ajan tahtonut aitoja Ray Banin Aviatoreita. Viimeksi lokakuussa kun kävimme äidin kanssa epsanjassa, niin se oli _näin lähellä ettei lentokentältä Aviatorit lähteneet mukaan. Ja nyt olen tässä suunnitellut että jostain nettikaupasta ostaisin ne itselleni synttärilahjaksi. MUTTA eilen kun erehdyin noille sivuille, niin unohdin tyystin mielestäni kaikki Ray Banit sun muut, kun näin Marc by Marc Jacobs'in arska malliston.





Tossa mun kaikki lempparit. Joo on vähän eri tyyliset kuin aviatorit. Mut oon tainnut kyllästyä siihen malliin jo koska omistan tällä hetkellä noita feikkejä vissiin kolmet-neljät. Ja ne on jatkuvassa käytössä. Plus, nää kaikki on melkeen puolet halvemmat kuin jos tilaisin ne aidot Ray Banit! Ja kuitenkin ihan kunnon merkkilasit, ei mitkään h&m'n jotka löystyy heti ja menee rikki. En tosin oo kattonu paljin tuolta tulee noita postikuluja.
Ongelmana on vain se että mun pää on niin pieni että useinmiten suurinosa tavallisista laseista tuppaa tippumaan koko ajan, varsinkin jos niissä ei ole niitä ihme tyynyjä siinä nenä kohdassa. Ja musta tuntuu että näissä ei melkeen missään oo niitä 'tyynyjä'.
Mut mitä mieltä ootte noista?  Pitäiskö kuitenkin ostaa vaan Aviatorit vai oliko nää kivamman näköisiä?

Sitten on lyötö, jonka löysin jokunen viikko sitten muistaakseni Nelly.com'ista, mutta saattoi se olla Asos'kin, en nyt jaksa tarkistaa.

T Ä Y D E L L I S E T Wrangler'in korkeavyötäröiset farkkushortsit. Se oli rakkautta ensisilmäyksellä se. Mä tarviiiiiin noi! Ainot ongelma taas näissä on se hinta. En rupee pulittamaan 70-80 euroa shortseista. (ainakaan vielä en ole ihan niin epätoivoinen) Mutta nää on kuitenkin hyvä pitää mielessä kun tonne pukkaa ale!


Oon kohta lähössä lapsenvahdiksi, siellä menee iltaan asti. Ei se mitään, ihan mukavaa se on, kun kuitenkaan ei ollut muita suunnitelmia täksi päiväksi. Ja mikä tärkeintä saan karkkia! :D Katotaan jos mulle tulee siellä tylsää niin voisin toistakin postausta vielä täksi päiväksi väsätä. Mut kattellaan, mä lähen nyt pyöräileen sinne. Toivottavasti ei ala satamaan!

2 kommenttia:

  1. ei nois laseis näyttäny olevan niitä nenätyynyjä 8< mut noi shortsit on kivat vaiks vähän hintavat onki ~~

    VastaaPoista
  2. No nii-in, mut kyl pikkasen silti tekis mieli tilata, varsinkin kun kuulin ettei sieltä tuu mitään postimaksuja! :)) Ja noi shortsit on <3

    VastaaPoista