6.5.2011

Heräteostos


Tänään tosiaan se 'vapaa'päivä. Kymmeneltä suuntasin pyörällä koululle ja siellä vähän hommia, sitten syömään kinkkukiusausta ja vielä Emman ja Jonskin kanssa keskustaan tekemään yhtä kouluprojektia. Ja tietty kun kovasti hommia tehtiin, niin piti myös muistaa ne tauot.

Nimittäin jätskitauko!! :)

 Ah ne taikinapallot mitä tossa jäätelössä oli!
Sitten kun oltiin saatu hommat tehtyä, niin mun oli tarkoitus lähteä takaisin koululle, mutta nää ylipuhu mut vielä mukaansa jokirantaan istuskelemaan. Eli mulle jäi vielä maanantai aamuksi töitä, kiitti kaverit.
Se mitä Emmalla tuolla pussissa oli saattoi vaikuttaa mun päätöseen lähteä vielä mukaan ;)

Nimittäin kesän ekat mansikat tuli ostettua torilta!


Sitten siihen otsikonkin viittaamaan asiaan, ostin nimittäin kivan topin One Waysta, josta en yleensä ikinä löydä mitään. Se oli siinä rekissä ja sitten yhtäkkiä vaan päätin ostaa sen, mulle tosi harvoin (onneksi) tulee näitä herätysostoksia. En edes sovittanut sitä, marssin vaan suoraan kassalle! En tiiä mikä muhun meni, muttei kyllä kaduta yhtään.
 Sori  tosta aika kurasesta kuvasta. Mutta kai siitä jotain selvää saa.
Selkäpuoli on tollasta läpikuultavaa kangasta. Sen takia lähinnä tän varmaan kassalle kiikutinkin, mulla on joku juttu noihin läpikuultaviin paitoihin :)
Löysin myös eilen vaatekaapistani avokkaat, jotka olin ihan unohtanut. Niissä on vähän tommonen tolppamainen korko, niin on tukevampi kävellä.
Oonko liian musta jos laitan noi ja ton uuden topin ja sit viel perus mustat pillit huomenna kun on kaverin synttärit? Saa luvan kelvata, koska nyt en muuta päälle pistettävää keksi.

Mut nyt rupeen kertaamaan sarjoja ennenku lähen tanssiin. Kivaa perjantaita!




























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti