19.5.2011

Party people!

Tänään saatiin viimein se näteikkuna somistettua. Huh mikä homma siinä olikin varsinkin kun ollaan kaikki vähän perfektionistisia. Aseteltiin simpukoita ja kiviä pöydille vähintään vartti, et jos siit lähetään... :) No mut ollaan ainakin tyytyväisiä lopputulokseen ja jos siitä ei kolmosta pamahda niin huudan.
Kuvituksena tän päivästä viimeistely hommaa tuolla ikkunassa.

Koulussa tänään tehtiin taas miestenhousuja <3 muuta mun ei varmaan tarvii sanoa. Opettajalla oli taas joku ongelma, heti aamusta.

 Jonski on niin söppänä. Ja mielipuolinen hymy. Toi otsis on niin kiva, alkaa itekki tehdä taas mieli jotain otsista.. mut ei, en mä saa.

 Jonskil ei kyl oo mitään naamarajaa näitten sen nais-sotkujen kanssa;))

Tosiaan meil oli aika kesämeininki noissa vermeissä, niinku varmaan näkyy. Alku oli vähän hankalaa kun ei saatu lainaks vaatteita mistään kaupasta, olin tosi pettyny kun Zarasta ei saatu, tää ois ollu viel täydellisempi niitten vaatteiten kanssa mitä suunniteltiin, että sieltä lainattaisiin. Mut onneks meillä on omat vaatekaapitkin.


Loppua kohden ihmisillä alkoi vissiin mennä hermo tähän somistamiseen :DD

Koko päivän on satanu, paitsi nyt illalla sitten kirkastui. Arvatkaa kuka oli pyörällä liikenteessä!
Siitä ikkunasta näkyi tollanen ihana mintunvihree vanha talo(<lol), mä en kestä tätä mun muuttokuumetta kun tää alkaa riistäytyy käsistä, yhyy.


Eilinen se neljäs PotC, jota oltiin kattomassa oli tavallaan pettymys mut ei sit kuitenkaan. Saattaa olla että se johtuu musta, eikä niinkään siitä leffasta ettei se oikeen maistunu mulle. Syynä se että olin vissiin kolmos-nelosluokalla, kun kävin sitä ekaa kattomassa ja silloin musta tuli täysi PotC fani, mutta tosiaan tässä on ehtiny _pari vuotta vierähtää, niin enää se kiinnostus ei oo samanlaista. Muistelisin että oon kattonu sen ykkösen yli kakskyt kertaa. Muistan tai ainakin niihin aikoihin muistin ne vuorosanat ulkoa vaikka unissani. :) muttamutta olihan siinä leffassa hetkensä, ja varmaan jossain vaiheessa ostan kotiin tonkin (en kai mä voi jättää koko sarjaa keräämättä!)

Onneks huomenna on jo perjantai ja lyhyt päivä koulussa. Mulla ei vaan oo mitään viikonloppu suunnitelmia (vielä).
Mut mää lähen nyt varmaan nukkumaan, kun eilinen meni niin myöhään. Öitä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti