15.5.2011

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta

Oon tänään herännyt kymmeneltä, vaikka vasta puoli neljän aikaan menin nukkumaan, älkää kysykö miksi. Heti herättyäni luin melkeen pari tuntia psykaa, mikä musta tuntui ihan turhalta, mutta tulipahan tehtyä edes jotain sen kokeen eteen. Sitten viimeistelin äikän puheen, tulostin sen (tapeltuani aikani tulostimen kanssa) ja lukaisin pari kertaa peilin eessä.lol. Ei tunnu toi teksti kauheen hyvältä kun sen lukee ääneen, vaikka luulin sitä kirjottaessani että se on ihan hyvä. :( saa luvan kelvata! Täytyy myös toivoa että tää mun ääni riittää siihen puheen pitämiseen. Viideksi lähdin tanssiin. Tanssissa pirun tylsää ja totesin taas että en yhtään tykkää meijän sunnuntai ryhmästä. vitun lissut Ja se meidän tanssiosuuskin on ihan tylsä.. Puolseiskaks tulin kotiin ja aloin lukea ruotsia. Nyt oon tässä, ja tuntuu siltä etten osaa mitään. Ja mä kun niin ajattelin että saisin kaikista kielistä kolmoset. buu. No ainakin mä oon (melkeen) parhaani yrittäny ja jos se ei riitä niin ei voi mittään. Eniten ärsyttää että nää kaikki tehtävät piti kasata huomiselle maanantaille. Koska muuten oisin ehtiny paremmin keskittymään just esim. ruotsiin enemmän jos ei ois pitäny väsätä samalla tota pirun puhetta.

Seuraavaksi valtaan meidän sohvan ja (toivottavasti) saan nauttia siitä kun suomi jyrää ruotsin. Veli aikoo lyödä vetoa, mutta mä en oikeesti yhtään osaa sanoa miten tää peli tulee päättymään. Voi vaan toivoa parasta ja pelätä pahinta. Vai mitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti