30.5.2011

Jopo vs. Poni


Käytiin mummolassa eilen hetken mielijohteesta. Äiti oli unohtanut mummon, elikkäs oman äitinsä synttärit.
Nähtiin matkalla toi kuvassa oleva pyörä autosta ja lyötiin vetoa siitä että onko se jopo vai poni. No äiti voitti, mutta tiiättekö te kumpi se on? :)))

Huomenna alkaa kesä'loma'. Keskiviikkona alkaa työt, ei paljoo kiinnostais mennä, mut saan ainakin rahaa.Ei mulla paljoo muuta asiaa ollutkaan... Tulin kotiin kahen aikaan ja oon siitä saakka katellu sinkku elämää. En vieläkään saanut ostettua sitä viimeistä tuotantokautta. Sitä ei oo missään!! Seuraavaks meen koittaa osaanko istuttaa kukkasia. Surettaa myös, että mun kynnet on täysin paskassa kunnossa katkeilee heti kun on vähänkin pitkät. En oo tottunu elämään näin lyhyillä kynsillä näin pitkään. Pitääkö mun ruveta juomaan maitoa joku tölkki päivässä vai? yäk maito on pahaa :((
Mut nyt mä meen tonne ulos!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti