22.5.2011

I'm a cowboy

Meikulta löysin tälläisen kivan haasteen, joka päivä 31 päivän ajan vastaan tavallaan jokaiseen näihin 'kysymyksiin' huomisesta alkaen. Koitan siis ehtiä joka päivä postaamaan edes sen verran että pääsen yhden kysymyksen eteenpäin, mut teen kyl varmaan siinä samalla ihan perus postauksia. Kattellaan nyt miten kerkiin, koska ens viikko joka päivä 8-16kouluu, plus se et torstaina koittaa suuri päivä. Tanssiesitys meinaa. Odotan sitä innolla! :))

Tässä nyt nää kysymykset nyt kokonaisuudessaan.

Päivä 1 - Esittele itsesi
Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani
Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni
Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni
Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni
Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla
Päivä 14 – Eläinystäväni
Päivä 15 – Unelmani
Päivä 16 – Ensimmäinen suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni
Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa
Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki
Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen
Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani
Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin
Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki


Jee kohta meen kattoo telkkarista Helppoo Elämää! Miks must tuntuu ettei kukaan muu kato sitä, se on niin paras!

4 kommenttia:

  1. sulla ei hirveesti oo lukijoita eikä yhtäkään kommenttia, mitä intoa kirjottaa? eikä pahalla

    VastaaPoista
  2. Oon kirjotellu aikasemmin monta vuotta ihan yksikseni lj'ssä, eikä oo koskaan haitannu ettei tyyliin kukaan oo sitä lukenu.. Mä vaan tykkään kirjotella, onko siinä jotain pahaa?
    Ja nyt tässä alku vuodesta pari kaverii innosti tekemään blogia.
    Mä en tajua mikä siinä vie intoa jos kukaan ei kommentoi jokaista tekstiä. Tekee vaan enemmän mieli kirjottaa, että ansaitsis niitä kommentteja ja lukioita lisää. Ja kun aloitin tän blogin niin en todellakaan kuvitellut että lukijoita ja kommentteja alkaisi jostain tyhjästä sadella. Tää on mulle harrastus siinä missä esim. tanssi ja teen tätä vain siksi että huvittaa tehdä.

    VastaaPoista
  3. hyvä jos on noin, kuten sanoin en mitenkään pahalla kysynyt vaan kiinnosti vain tietää. olen törmännyt ihmisiin jotka ovat lopettaneet bloginsa kommenttipuutteen takia vaikka omaksi iloksihan näitä yleensä kirjotetaan. mutta jatka toki, mielenkiintoisia juttuja oot kirjotellutkin :)

    VastaaPoista