27.5.2011

Blood, Tears & Gold

Pääsinpäs vihdoinkin tänne päivittelemään. Päivät on menny niin nopeasti ja kauhee kiire taas on ollut, mut onneks nyt alkaa helpottaa. Pidennetty viikonloppu alkoi tänään. Aion ottaa mahdollisimman rennosti vain. Kaheltatoista tänään käytiin Emman kanssa purkamassa näyteikkuna Kellonsoittajan koulusta. Jonskinkin oli sinne tarkoitus tulla, mutta naista ei näkynyt missään. Hän ei ilmoittanut itsestään mitään, eikä vastannut puhelimeen. Ihmetyttää vieläkin. No mut me saatiin homma Emman kaa tehtyä ihan hyvin kahestaankin ja käytiin Baanthaissa sen jälkeen vähän syömässä. Otin kanaa punaisessa currykastikkeessa, missä oli vielä cashewpähkinöitä seassa (mun lemppareita) ja sitten riisiä. Oli kyllä tulista mutta hyvää!

Mutta nyt voisin palailla eiliseen kuvien kera!


Lähettiin koulusta puolkahelta, kenraaliharjoitukset alkoi Logomossa puolkolmelta. Käytiin torilla, kun Meikku halusi ostaa vähän hedelmii ja mansikoi. Matkattiin mansikoita syöden Logomoon. Mulla oli kyllä vähän tuskaista, koska kengät hiersi tosi pahasti ja nyt mun pikkuvarpaasta puuttuu kiva pala ihoa. nam.

Kenraali meni melko hyvin, mut yleensä ainakin musta tuntuu että ne varsinaiset esitykset menee paremmin, kun siellä on ihmisii kattomas ja sit on se oikee fiilis.


Ensimmäinen näytös alkoi viideltä ja loppui siinä seittemän aikaan. Kaikkien tanssien jälkeen näytettiin kisaryhmien tanssit, ja me ns. tavalliset tanssijat saatiin nähdä ne myös. Ylläty yllätys eniten mun mieleen oli ne street-tanssit joita muistaakseni oli kaks-kolme. Toivottavasti mäkin joskus olisin yhtä hyvä. Harmitti niin paljon kun en saanut niistä yhtään kuvaa.

Kaikilla oli muuten krepatut hiukset paitsi meillä. Eeei se mitään. Mä en todellakaan antanu mun hiuksia krepattaviksi, luoja kuka edes keksi kreppiraudan?? Tosi harvoille viel sopii sellaset ja viel harvemmat osaa laittaa ne sillee et ne näyttää oikeesti hyviltä. Ei sillä että noi mun kiharat ois mitenkään onnistuneet


Mun ja Meikun ryhmän tanssi oli neljäs ja tanssi oli länkkäri henkinen, ite en hirveesti lämmennyt itse koreografialle, mut idea oli tosi hieno.


Mä olin tosiaan kahessa eri tanssissa mukana ja se toinen oli vasta joku kuudenneks viimeinen, joten mulla oli siinä joku tunti aikaa odotella ennenkun taas piti mennä lavalle. No oli se parempi kuin että olisi ollut molemmat tanssit peräkkäin, niinkuin vissiin aika monella oli. Huh onneksi olin onnekas.


Se toinen tanssi missä olin Julian kanssa oli 90-luvulla inspiroitu. Tanssittiin sitten vähän macarenaa neonväreissä :DD Tykkäsin siis tästä koreografiasta paljon enemmän vaikkei siinä varsinaisesti ollut mitään tarinaa niinkuin siinä länkkäri-tanssissa. Siinä oli vaan parempi meininki. Harmi ettei mulla ole sen tanssin vaatteista kunnon kuvaa..

Meikku oli sen meidän ekan tanssin jälkeen lähtenyt vähän heseen syömään ja toi mulle lastenaterian, kun en ollu koulun jälkeen syönyt mitään muutakuin mansikoita. Ja aterian mukana tietysti sain lelun, joka oli tollanen ihana Paavo Pesusieni penaali! :))


Oli pakko laittaa tää kuva! :D Ei heti uskois että ollaan sukulaisia.. Serkun lapsi on kans alottanu Funkyssa tänä vuonna ja käy breikki tunneilla. Sen ryhmän tanssi oli just ennen meidän 90-luvun tanssia joten pääsin sieltä kulliseista vähän kurkkimaan tota, ihan hienosti se veti karvalakki vaan lens mut ei se haittaa. :)

Ja kaiken tämän hässäkän keskellä (siellä backstagella oli aikamoinen meteli) Julia luki uskonnon kokeeseen. vaikka kuva saattaa johonkin muuhun viitata ;) (Toivottavasti koe meni hyvin!)

Yheksän jälkeen lähdin sitten polkemaan kotiin päin. Olin jättänyt pyöräni pääoven lähelle, seinän viereen ja arvatkaa oliko mua vastassa aikamoinen pyörämeri. Kesti hetki saada omani sieltä. Yks ukko siinä vaan vieressä katteli kun mä yritin muitten pyöriä saada siirrettyä pois edestä, ei ei pystynyt tulemaan auttaa. No ei se mitään haba kasvaa pyöriä nostellessa. :p

Mut nautin kyl joka hetkestä eilen, varsinkin lavalla. Ah, esiintyminen on ihanaa :))) Lavasta puheen ollen, en tajunnu miks kaikki oli hehkuttanu et se lava oli siellä niin suuri. Odotin et se on oikeesti sellanen joku tuhat metrii levee! Oli kyl vähän pettyny olo, koska se olikin sellanen 'ihan perus' mut ei se mitään, lava ku lava.

Toivottavasti kaikil on kiva viikonloppu, vaiks nyt tää ilma on taas vähän tällänen.

2 kommenttia:

  1. mirja millo mun kaa baanthaihin o/ ? haluaisin kovasti.
    hur oot nii söppänä näis kaikis kuvis : < mut voisit esim sendii mul joitai kuvia ok ?

    ~ihku-julia, jonka uskonnon koe meni iha hyvi verrattuna siihe kui pal oli siel backstagel onnistunu sitä lukeen

    VastaaPoista
  2. :D Lähetälähetän, ole kärsivällinen! Ja kyl me lomalla mennään baanthaihin. Hyvä et se koe meni hyvin!

    VastaaPoista