18.5.2011

Luettavaa riittää

Kuinka ihana ja aurinkoinen päivä tästä tulikaan! Tosin tossa koulu-ja kotimatkalla pyöräillessä tuuli tuntui aika kylmältäkin välillä. Koulussa vaan neljä tuntia, mitä luksusta! Pyörittiin koulun jälkeen hetki keskustassa kaveritten kanssa ja päädyttiin sitten heseen syömään, tai no mul oli vaan hirvee jano niin otin kokista.


Eilen postista pamahti mulle kesäkuun Trendi ja Olivia, jälkimmäisen tilasin vain siksi että saisin ripsarin. Tässä mä nyt elän jo toista viikkoa ilman ripsaria, kun ei oo tilaajalahjaa näkynyt.
Oli muuten kiva kun nää lehdet tuli, paitsi että aloin vasta viime sunnuntaina, peliä odotellessa, lukemaan Trendin toukokuun numeroa. Mut eeeei se mittään, luultavasti ehdin päästä lukemaan noita kun kesäloma alkaa, tai no loma ja loma...


 Tosiaan mentiin sitten heseen. Mun ei nykyään tuu oikeen käytyy missään heseissä sun muissa, mikä toisaalta on ihan hyvä.. mut kyl sillon tällön aina pitää saada hampparii. Tänään vaan mulla ei ollu käteistä tarpeeksi mukana, ja kun en halua koskea mun tiliin. En oo käyttäny mun pankkikorttii kohta kolmeen kuukauteen!

 Kaverin juustopekoni, mikälie, hamppari näytti kieltä! :DD

Oisin halunnu maistaa tota mut en saanu :(( angst. tosin en usko et toi voittaa original Tazzaa, joka on niin nam.

Tänään illalla, arvatkaa missä mää oon! No en oo kännissä, vaan kattomassa ensi-ilta elokuvaa, nimittäin Pirates of the Caribbean'ia!! lol. En tiiä mitä siltä pitäis odottaa, mutta Emman ja Jonskin kanssa mennään vähän läpällä sitä kattoo. Huomenna varmaan tulossa tuomio siitä.
Näin kerran joskus vuosia sitten unta et mä oli toi Elisabeth ja sit Jack sano mulle tollee:D sen takii tää kuva

Tää on nyt vähän offtopic. Mut oon ehkä vähän ihastunu tähän biisiin ja sen myötä Kim Heroldiin.(noloo)

Mä lähen nyt syömään ja kohta varmaan takas keskustaan, heippa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti