17.5.2011

Meidän Poika on tullut kotiin!

Sopiiko että fiilistelen vielä hetken meidän voittoa? Vai onko kaikki saaneet siitää jo tarpeekseen taas kuudekstoista vuodeks? :D
Mun piti jo eilen tosiaan tehdä tää postaus, mut bloggeri vammas mulla jotenkin ja nettiyhteyskin temppuili, niin katotaan jos tää nyt onnistuis. Nää kuvat muistaakseni we heart'ista rohmusin.

Kattelin tosiaan eilen telkkarista sen 'Torilla tavataan'. Harmittaa kyllä ettei voinut olla hesassa paikan päällä, ois ollu tziljoona kertaa hienompaa, kuin kattoo jostain telkkarista vaan. En ees jaksanu raahautuu sinne Turun torille, vaikka veli menikin.
Eilinen päivä meni mukavasti koulussa, olo on tosi helpottunut kun kaikki kokeet sunmuut on nyt ohi ja voi vaan loppu ajan ottaa rennosti ennen kesää. Kyllä me ne miesten housut sitten ommellaan vaikka vasemmalla kädellä;)
 Pojilla oli herkkä hetki pukuhuoneessa pelin jälkeen;)

Tää on niin paras kuva, en kestä!! :DD


Ja tää :)))


No niin tulikohan  nyt tarpeeksi fiilisteltyä tätäkin peliä. Ei! Mä en lopeta tätä ikinä! Rupeen pitää jäkisblogia, mites ois?

Mutmut ehkä kuitenkin voisin nyt hetkeksi irrottautua jääkiekosta ja palata tämän päiväiseen koulupäivään ja kuvamateriaaliin, kun mm. tehtiin meidän näyteikkunaa.

 Huhhuh ku tuolla pikku kopissa oli kuuma, varsinkin kun aurinko porotti suoraan ikkunasta tonne sisään ku tehtiin tota ikkunaa.
 Hieno tapa silittää? :)
Niin ja mites tää mun ja Emman raitapaita mätsäily?
 Olispa meijänkin koulussa tällänen piha (ei siis tehty tätä ikkunaa meijän koulussa vaan yhen toisen).
Kesäkesäkesä sais jo tulla!


Tänään pitkästä aikaa (viikkoon) suuntaan tiistain tanssi tunnille. Pelottaa vähän ku kaikki muut jo varmaan osaa sen lopun, mut mä oon _vieläkin ihan pihalla. Sitä ennen kuitenkin ottaisin mielelläni päikkärit ja voisin ehkä vähän siivoilla tätä mun lukaaliakin.

Kivaa tiistaita!

2 kommenttia:

  1. jäkiksest ei voi koskaa puhuu liikaa ku suomi voitti kultaa!!

    VastaaPoista
  2. Jotkut, kuten vaikka jonski voi olla tosta erimieltä :) mutjoo jäkisblogi sen olla pitää!

    VastaaPoista