3.5.2011

Better than Love

Multa toivottiin joku aika sitten että listaisin kaikki mun mielestä kuumimmat ihmiset. Ja mä tapani mukaan eksyin vähän aiheesta ja etin vaan kaikkii kuvii kivan näkösistä ihmisistä, mutta kyllä sinne niitä tuttuja kasvoja eniten tuli :)

Tää on kyllä ihan tosissaan kuumin hetkeen näkemäni kuva. Miyavihan se siinä. Voi että kun tostakin keikasta on jo aikaa.
Ja tietenkin Johnny Depp, mulla iski oikeen valinnan vaikeus näitä kuvia valitessa:D
Tämän vanhan kuvan löysin jostain vaaaanhasta kansiosta, noilta ernuajoiltani. Aoi oi aoi.
Älkää kysykö, mut ah Bradley Cooper on vaan hot. Ei niinkään tosin edusta tässä kuvassa.
Satoshi. Enempää ei voi sanoa.


Teini aikojen suuri rakkaus Adam Brody, paranee vaan vanhetessaan!
Näin tän kuvan sattumalta ja oikeastaan nyt vasta tajusin miten hyvältä Chace Crawford, Nate Gossip Girlistä näyttää.
Juu en oo mikään suuri Gossip Girl-fani mutta minkäs sille voi että siinä sarjassa on komeaa porukkaa.
Ewan Mcgregor...
Jake Gyllenhaal. Varsinkin tää kuva!
Joseph Gordon-Levitt. Nähtyäni 500 Days of Summer'in en keskittynyt siinä juuri muuhun kuin tähän mieheen.
Skinssin Effy ja Freddie on molemmat aikas kuumia:)
Robbie Williams, en voi tälle mitään!

Tällekkään en voi mitään, kunhan kulmakarvat pysyy peitossa, niin Ropert Pattinson on kuuma.
Rupetr Grint'inkin olen todennut vasta lähiaikoina komeaksi.
Skinssin Sid'istä en löytänyt kunnon kuvaa:(
Tää poika tai mies vaan pisti silmään noita kuvia selaillessa.:)
Tää oli vissiin kans joku randomi. Mut sitäkin kuumempi!
Samaten tää viimenen, huhhuh;)     
Noniin nyt tuli kiire, kun jäin näitä liian pitkäksi aikaa kuolailemaan;) Äkkiä syömään, koiralenkille ja sitten tanssiin, moikka!

5 kommenttia:

  1. en kestä! johnny depp! Satoshi! Aoi! Skinssin Sid ja Freddie! kuolin! Rubert Grink ja sit noi gossip girlin miehet<3 sull on vitun hyvä miesmaku! haha XD<3

    VastaaPoista
  2. No en mä tiiä, varmaan aika perus tää mun miesmaku, mut tottakai oma maku on aina paras! :D

    VastaaPoista
  3. likuhsog oon esim niiiin samaa mieltä sun kaa ton ensimmäisen suhteen <3 !

    ~ihku-julia ihk

    VastaaPoista
  4. julia: No niinpä, tota vois vaan tuijottaa!

    VastaaPoista