3.7.2011

Who Made You King of Anything

Päivän uintiretki osoittautuikin astetta märemmäksi. Niin oltiin Ruissalossa suurinpiirtein kahen aikaan ja no siellä oli jo siinä vaiheessa melko pilvistä, mutta ei se mitään, eihän siellä mitään satamaan ala, ukkostamisesta puhumattakaan. Valittiin sellanen kallio paikka. Nopeesti vaan veteen ja päätettiin sitten samalla vähän leikkiä jotain Survivaleja ja lähettiin uimaan siitä kalliorannalta viereiselle hiekkarannalle. Eipä siinä sitten montaa kymmentä metriä ehtiny kun jyrähti. No eihän siinä, se oli niin pientä. Jatkettiin vaan eteen päin mukavan vilposessa merivedessä ja taas parinkymmenen metrin jälkeen jyrähti, vähän kovempaa. Mä aloin uida sellaselle kalliorannalle joka oli ihan lähellä, mutta se oli niin liukas etten päässy sinne. Oli pakko jatkaa matkaa sinne hiekkarannalle jonne oli joku 150 metriä. Nyt kun miettii niin miks helvetissä ei vaan lähetty takasin siihen rantaan mistä oltiin lähetty? Plus mä en oo kovin hyvä uimari, tai mä väsyn helposti ja sitten siihen vielä päälle semmonen pieni paniikin poikanen, mikä alkoi kasvaa sen jyrinän mukana. Ei kauheen mukava tilanne. Yritin kauhoo eteen päin koko ajan nopeemmin ja huusin kirosanoja ku oli voimat lopussa. Tuntu ettei se ranta koskaan tuu lähemmäs, ettei jalat koskaan ylety pohjaan saakka. Voin kertoo et olin iiihan loppu ku vihdoin pääsin rantaan. No käveltiin siihen toiselle rannalle nopeesti ja otettiin kamat ja lähdettiin takasin autolle. Lyötiin auton ovet kiinni tyliin samalla hetkellä kun taivas repesi, ei siis kastuttu melkeen ollenkaan, paitsi sitten kun tultiin kotiin ja piti nousta autosta :P
Otin mä sitten siitä matkalta _muutaman kuvan..




Mä en tiedä mitä nyt tekisin, ku ei väsytä yhtään.. Huomisekskaan ei oo mitään suunnitelmia buu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti