7.7.2011

Saako popittaa Sundayta vaikka on torstai?



Siinä niitä eilisiä mieleisiä ostoksia. Mun ei ollu mitenkään tarkotus ostaa tota levyä, mutta kun Aydan kanssa aina tuppaa menemään johonkin levykauppaan, niin tällä kertaa mäkin päätin ostaa jotain. Ah, toi on niin hyvä! Ja mun on jo ajat sitten pitänyt ostaa lisää Colormaskia ja eilen se vanha viimein loppui. Ennen oon ostanut sitä astetta tummempaa, mut mun kampaaja sano et toi 'Caramel' on parempi mulle, ja mikäs minä olen sanomaan ammattilaiselle vastaan :)

Tänään ollaan pyöräilty Jonskin kanssa Halisiin ja syöty hyvin Hesessä ja otettu kuvia. Ja oli muuten kuuma!


Huomenna ois ruissi mutta enpä oo menossa :(( onneks mä oon jo päässy siitä yli mutta harmittaa silti, varsinkin kun Hurtat on siellä. Mut mä meen sit kattoo niitä jonnekkin klubikeikalle, kun ne seuraavaks tulee suomeen, kuka tulee mun kaa? :D Klubista tuli mieleen että herran jestas mä täytän 18-vuotta kuukauden ja kolmen päivän päästä! Suunniteltiin Jonskin kanssa tänään muuten pieniä partyja, mutta ei niistä sen enempää ;) Nyt suihkuun ja syömään jotain, kaamee nälikä!

2 kommenttia: