8.7.2011

Möggeily kuvii

Tänään onkin sitten vietetty koko päivä mökillä, päätettiin lähteä isän kanssa sinne motskarilla. Uitiin (tai siis mä uin) syötiin ja vaan oltiin. Kaikenkaikkiaan tosi onnistunut päivä! Räpsisin myös aimo kasan taas kuvia, mutta vasta nyt kun latasin ne koneelle huomasin että olin ottanut suurimman osan kuvista väärillä asetuksilla ja ne on ihan ylivalottuneita :(( mut olihan siellä jokunen ihan suht hyvin onnistunutkin joukossa..

Vesi on muuten lämmintä! Tosi et toi on kyl järvi niin sinänsä ei mikään ihme.
 Saunapolkua :)
 Mökin takapihaa
 Ja kaikkein tärkein, ruoka! En kyl jaksanu paljon syödä, ku mummo oli just syöttäny mulle sen tekemiä voileipiä. nammmm
 tää taas ei niin nam :D mut hei mul on jopa tullu vähäsen rusketusraitoi! Jeeesh! Ja ei en ollu alasti uimassa, mut mä en tykkää yhtään olla märis uikkareis, tosi nihkeetä.
 Toi ei sit oo oikee joutsen!
 Sauna, en oo viel kertaakaan ollu tänä kesänä saunassa, siis möksällä. Pitänee korjata asia mahd. pian :)
 Meidän pikku purtelo. Toi on niin söppänä.
 Laiturin uudet raput on musta vähän epäillyttävät; eiks niitä kuuluis esim hioa? Noista saa tikkuja ja muutenkin ei vaikuta kovin luotettavilta :D onneks siel on myös toiset rappuse ja ainahan voi hypätä (not)

Huomisen aion pyhittää auringonotolle, jos vaan luoja suo ja aurinko paistaa :) Tosin pitäis myös tehä pieni täsmähyökkäys H&M'ään, koska keskiviikosta jäi päähän pyörimään yks alusvaatesetti :))
Mutta siis yhä rennoissa meiningeissä jatketaan lomailua, sopii mulle!
Jokohan Hurts on alottanu soittaa Ruissis, nyyh? Mä en muista millon ne soittaa.

2 kommenttia:

  1. aaa en kestä toi vesi näytti just tasan siltä et mäki uskaltauituisin sinne ja aaaaa näytti nii ihanalt<3 ja toi ruoka<333333 oisin voin syödä sun puolest ;))

    VastaaPoista