4.7.2011

I'm going to need You

Innostuin noista Kate Moss'in häistä itse sen verran että aloin ihan vaan huvin vuoksi kattella shopbop'in- sivuilta jos löytyis valkosta maksimekkoa, joka täyttäis munkin kriteerit. En oo ite missään vaiheessa innostunut noista pari kesää sitten muotiin nousseista pitkistä helmoista. Ne ei vaan imartele suurinta osaa ihmisiä ja yleensä ihmiset ei osaa pukea niitä ilman että näyttää idiooteilta, mut tää on mun mielipide. Nyt kuitenkin löysin yhden joka oli erittäin mieleeni, okei se ei varsinaisesti oo maksimekko, mutmut hei mä opettelen pitämään niistä tällee pikku hiljaa :)
Mä niin paljon tahtoisin tän, se ei ees ois pahan hintanenkaan ja kaikkee... mut taitaa jäädä haaveks koska a) missä mä tota käyttäisin b) mul on tarpeeksi kaapissa mekkoja joita en käytä
Mut silti se on niin kaunis!

Oon myös miettinyt viikon verran tota Ruissiin menemistä ja alan kallistua siihen kahen päivän lippuun, pe-la. Viime vuonnakin olin pe-la ja sitä edeltävinä kahtena vuotena olin kumpinakin sunnuntait. Eli tää on mun neljäs ruissi-reissu. Olin jo ihan henkisesti valmistautunut siihen etten mene tänä vuonna, mutta sit Emma käänsi mun pään, siinä ei kyllä paljon tekemistä ollut :)


Katottiin äsken The Tourist, jossa siis pääosissa Angelina Jolie ja Johnny Depp. Kävin sen elokuvissakin kattomassa silloin kun se tuli. Suosittelen, ihan vaan jo pelkästään niiden ihanien Venetsia maisemien takia. Sen takia mulle on tullut pakkomielteeksi päästä joskus käymään Venetsiassa. Pitäiskö joskus tehä lista paikoista joihin mun on pakko päästä elämän aikana? :)

Jee meen huomenna mun oman kampaajan luokse (sori insideläppä), eiku siis ihan oikeesti kaveri leikkaa huomenna nää mun kuolemaa tekevät hiukset. Tää reuhka on näyttänyt yli viikon jo niin karseelta että on pakko vihdoin tehdäkkin asialle jotain.
Mut nyt täytyy päästä nukkuu!

7 kommenttia:

  1. ei sitä mietitä että missä ja koska sitä käyttäis, tulee sille kuitenkin joskus käyttöä!
    hahahahahah vai et oikeen kampaajalle ;);;);));;);)

    VastaaPoista
  2. Noinhan se tosiaan yleensä menee. ja kyllä kampaajalle! :D pitäis oikeestaan kohta olla jo menossa!

    VastaaPoista
  3. kampaajalle jaahas jaahas ;))) mirja eiks sitä nyt kesälomal osata olla ;))

    VastaaPoista
  4. ja mitä mitä oot saanu yhteyden emmaan!! oks se oikeesti hengis viel??!?!?

    VastaaPoista
  5. Emmaan saa aina silloin tällöin yhteyden ja on hengissä. Tosin se tappoi mut tänään aamulla, koska ei tuukkaan ruissiin ja ei sinne nyt ihan yksinään oo kiva lähtee. itken verta Hurtsin takia! Ja kyllä kampaajalle oli pakko päästä! Kävisit sinäkin joskus, eiku mitä? :DD

    VastaaPoista
  6. eiku mitä XDD joo ajattelin et käyn sit ennen koulun alkuu nii pääsee sit alottaa koulun käynnin ihan kampaajan merkeis! :DDD no vooi 8<< mä olisin halunnu provinssii 8<<

    VastaaPoista
  7. Mä en oo koskaan halunnu provinssiin, siel ei oo koskaan ollu oikeen ketään kiinnostavaa (paitsi MUCCut! :D) mut joo ens vuonna sit..

    VastaaPoista