11.7.2011

Losing is when You know it

Eilinen menikin nopiaan. Käytiin iltapäivällä perheen kanssa syömässä ulkona, se oli veljen ns. viimeinen ateria ennen armeijaan lähtöään ja loppu ilta menikin Emman kanssa, pitkästä aikaa. Ensin oltiin jokirannassa istuskelemassa, mut siel oli niin pirun kylmä ja sit alko satelee niin jatkettiin siitä sisätiloihin, kaupan kautta tietenkin hakemaan mm. suklaata :)












Tänään taas alkoi päiväni ihanasti kun tossa mun ikkunan alla, kirjaimellisesti, alettiin sahaamaan moottorisahalla puita. Siinä kasin pintaan sanoisinko. Voitte kuvitella kuinka iloinen tyttö olinkaan, kun en muutenkaan oo aamuihminen! No aamupäivällä veli lähti isän kyydissä Säkylään sinne armeijaan ja minä lähdin Skanssiin purkamaan hirveetä eroahdistustani :D noo mukaan lähti kolmet bikinit ja alusvaatteita. Kaikki H&M'ästä, siellä oli muuten ihan törkeen hyvännäköinen jätkä kassalla! Oli kyllä jotenkin vaivaannuttavaa kun se siinä niitä mun alusvaatteita näpersi, sillä oli jotain ongelmia saada se hälytinpaska pois niistä rintsikoista ja yksissä bikinien alaosissa oli väärä hinta... :DD Suoraan Skanssista lähdin sitten keskustaan, Emman kanssa jätskeille, Jonskikin liittyi seuraan ja päätettiin sitten lähteä vähän kaupoille. Mun ei pitänyt ostaa oikeestaan mitään, mutta Zarassa yhtäkkiä keksin että multa puuttuu perusvalkoinen tpaita. Lähti sitten paita ja yksi valkoinen mekkokin kotiin. Oon kyl niin ilonen tosta mekosta, vaikka yleensä kaikki mekot mulla päätyy koristamaan vaan henkaria, niin nyt aion kyllä ylikäyttää tota totaallisesti. Koitan saada kuvii siitä ja muista huomiseks.
Mitäs muuta? Ai niin suunniteltiin tässä illalla isän kanssa että lähettäis keskiviikkona kiertää saaristoo päiväks tai pariks motskarilla. En tiiä mikä sille on nyt tänä kesänä tullut, mutta se on vissiin vihdoin ymmärtänyt että myös naiset osaavat arvostaa moottoripyöriä. :D Mut joo ihan jeesh, pääsen ottaa kivoi kuvii ja muutenkin vähän vaihtaa maisemaa.
Nyt vois vaikka lukee hetkisen ja sitten sänky calling. Toivottavasti kaikil on alkanu viikko yhtä kivasti! Mä en kyl ees tajuu et nyt on maanantai...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti