25.7.2011

Huhhuh mikä päivä! Oon herännyt seittemältä ja viettäny neljä tuntia vessassa, pistäkääs paremmaksi! :p Tää maanantai ei oo tosiaankaan lähteny ihan parhaalla mahdollisella tavalla etenemään. Mun oli tosiaan tarkotus lähtee heti aamusta käymään Porissa, mutta eilinen ilta (kiitos ihanien kavereiden) tuntuu vieläkin aika paljon joten siirrettiin Porin reissu ens viikolle. Ootan vaan et tää päivä menis ohi..
Viime viikko sen sijaan oli kyl tosi kiva ja onnistunut, ehkä tää on joku merkki ettei saa olla liian kivaa liian kauan? No joka tapauksessa maanantaina nähtiin pitkästä aikaa Meikun kanssa, sain ostettua viimein sellaset Havaianas läpsyttimet, jotka pääsivät heti käyttöön kun loppu viikko menikin Julian kanssa mökillä, tiistaista perjantaihin. Lauantaina suunnattiin Raumalle, mikä oli tosi kivaa koska en oo koskaan aikasemmin siellä käynyt. Kuvia Raumalta tulee kunhan Julia ne mulle lähettää, en jaksanu omaa kameraani sinne raahata.. Eilinen päivä meni mustikkametässä, joka osoittautuikin vadelma- ja sienimetäksi. Astuin myös ehkä käärmeen päälle, mutta onneksi mulla oli asian mukaiset varusteet jaloissa, eli kumpparit, niin päästiin pelkällä säikähdyksellä (ja kauniilla kiljaisulla). Oltiin myös sukulaispojan rippijuhlissa, joista melkeen suoraan lähdinkin moikkaamaan Emmaa. Pyöräiltiin Puolalanpuistoon, en tuntenut porukasta Emman lisäksi muita kuin Klasun, mutta oli silti tosi hauskaa aina siihen saakka että päädyttiin jonkun tytön luokse ja mut pakotettiin juomaan liikaa kaljaa, hyi. Mä kyllä kostan tän vielä! :DD

Mitäs muuta? Meen keskiviikkona kattoo Jonskin kaa viimeisen HP'n! Se on loppu ny. Mä itken koko leffan ajan, varaudu Jonna! Huomiseksi en oo kaavaillu mitään, täl hetkel tuntuu et voisin mielelläni pitää toisenkin palautuspäivän. Ja voisin laitella tänne myöskin niitä mökkeilykuvia, koska niitä tuli jonkin verran otettua.. niitä rauma-kuvia odotellessa, Julia! :DD

Oon myöskin viimeviikon eläny aikamoisessa uutispimennossa, koska mökillä ei oo nettii ja kuka nyt kattois uutisia telkkarista? Lauantai-illalla ehtisin nopeesti käymään koneella, ainot uutinen jonka bongasin oli että Amy Winehouse kuoli aiemmin samana päivänä. Tää Amyn juttu nyt oli ihan selkee, ja tavallaan melko ymmärettävissä, mutta sitäkin enemmän oon ihmetellyt mitä kaikki puhuu Norjasta, kunnes tänään viimein avasin Ilta-Sanomat lehden kun äiti vissiin oli ostanut...Ekana tulee vaan mieleen joku järkyttävin kauhu-elokuva. Sitä lehtee lukiessa niin oma olo alko keventyä, kun ajatteli miten paljon hirveempää niillä ihmisillä on ollu ja on vieläkin.

Mä meen nyt syömään maailman helpointa kesäkakkua, jos tästä vähän piristyis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti