26.9.2012

Saikulla sitä ehtii...

Sairaslomalla siis jatketaan. Tänään olen mm. päättänyt että mun on pakko saada tänä syksynä wedge sneakerit. Alla muutama erittäin mieluisa kenkäpari.

1. iclothing 2. Dinsko 3. ASOS 4. iclothing 5. iclothing
Noi viimeiset bongasin aamulla Frida Johnson'in blogista, ja menivät heti ostoskoriin mutta sitten aloin pohtia että onko ne sittenkin liian hintavat postimaksuineen (54e+13e), ja selasin läpi muutamat muutkin nettikaupat jos löytyisi yhtä kivoja, vähän edullisemmin. No ei oikeastaan löytynyt, tai löytyi mutta sitten ne oli ihan pöhkön näköisiä. Näistä viidestä lempparista eniten tykästyin ykköseen sekä tohon Asoksen malliin..

Pitäisikö vai onko noi ihan turhat?

2 kommenttia:

  1. julia, jonka pitäis lukee matikan ylppäreihi26. syyskuuta 2012 klo 18.59

    mulle ykköset tai kakkoset !! tosin punasena kelpais mitkä vaa ehheh.
    oon kyl vähän sitä mieltä et tää juttu o aika nopee ohi (tai sit ei?) et ite en kyl varmaa ainkaa tommosiin rahaa tuu laittaan D:

    VastaaPoista
  2. Noi ykköset on jotenki niin söpöt toi laskoshomma tossa öö kielessä(?)
    Toivottavasti ei oo pian ohi, koska tää on sellanen trendi joka pitkästä aikaa nappailee mua tosi paljon. Luultavasti noi Asoksen kengät lähtee mulle, ku sieltä nyt aikasemminki oon tilannut (oon nössö kokeilemaan uusia nettikauppoja).

    VastaaPoista