24.9.2012

Bambussa



 Kerroinkin jo että perjantaina kävin Aydan kanssa syömässä Bambussa ja sieltä tuli muutama kuva napsittua, oli sen verran kiva ympäristö.


mun einiinhyvä lime-lohi-pähkinä annos.



Mietittiin että onko torilla aina ollut noi numeroidut paikat ja jos on niin miten niitä ei ikänä ole huomannut kun tuolla on kävellyt. Tarkoitan siis noita kuvassa näkyviä valkoisia merkintöjä maassa.


Eilinen päivä meni ihan hujauksessa. Heräsin vasta yhdeltä, koska lauantai venyi aika pitkälle sunnuntaihin niin luonnollisesti tuli nukuttua pidempään. Ei siinä paljon kerennyt tekemään kun piti jo lähteä tanssiin kolmeksi. Onneksi olin kuitenkin suht hyvässä kunnossa, mitä nyt olo oli vähän nuhaisempi kuin aiempina päivinä. Ja sama meno jatkuu edelleen, täytyy kattoo jos huomenna on edes työkelpoinen... Tanssin jälkeen käytiin äidin kanssa katsomassa yhtä kämppää joka oli myynnissä, hän oli bongannut lehdestä, että Raunistulassa oli mansardikattoinen talo myynnissä, tai siis pieni osa siitä olisko ollut 30-40neliöä. Mä olin ihan innoissani kun kuulin siitä, koska haaveilen sellaisesta "peppi-talosta" ja oli pakko mennä kattomaan se. No ei ollut ihan mun unelmien täyttymys, jos lievästi sanotaan, ei siis tarvinnut lähteä ottamaan lainaa. Sitä täydellistä mansarditaloa odotellessa, sekä sitä rikasta miestä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti