25.9.2012

NUDE



 Kuten näkyy niin raaskin vihdoin ja viimein ostaa tuon Diorskin'in Nude-meikkivoiteen, jonka perään olen yläasteesta asti haikaillut (ihan totta!), ja olen nyt reilun viikon verran lähes joka päivä sitä kasvoilleni sutinut (pyrin pitämään sunnuntait meikittöminä). Jotkut uudet käyttäjät ovat ihmetelleet miten ovat eläneet ilman tätä tuotetta. No mä en ole aivan yhtä vaikuttunut, kun kuitenkin tuote maksaa reilu 50e, onneksi itse sain sen vähän halvemmalla Kicksistä. Onhan se erittäin hyvä, täydellinen peittävyys sellaiselle iholle jossa ei ole kauheasti tavallaan peitettävää, eli ei epäpuhtauksia. Mutta tosiaan ensimmäinen ajatus tai oikeastaan kysymys, mikä mun mieleeni tuli kun ensimmäisen kerran tätä kokeilin oli, että täytyykö tähän nyt jotain muuta sitten vielä päälle laittaa.
 Sellainen luonnolisen kaunis iho on mun tavallaan kauneusihanne, ja Nudella sen kyllä sai.


Mulle tärkeintä meikkivoiteessa on että saan sillä tasaisen ihon sävyn, mahdollisimman luonnolisen, ei liian matta mutta ettei iho hetken päästä ala liikaa kiiltääkään. Kyllä siihen muutkin tuotteet pystyy, mutta tämä ehkä jättää sellaisen kevyemmän näköisen jäljen, kuin aikasemmat meikkivoiteeni: viimeksi käytössä ollut Max Factorin Xperience weightless foundation lupaa keveyttä niinkuin nimestäkin saattaa päätellä, mutta tosiaan Nude on ehdottomasti kevyempi, mutta silti kiiltoa ei töypäivänkään jälkeen ole sillai liikaa.
Hetki meni opetellessa kuinka paljon kerralla tota täytyy annostella, ekoilla kerroilla otin ihan turhan paljon koska pienelläkin pisarallakin pärjää, eli on tosi riittoisaa. Tosin joku kosmetologi joskus sanoi että mulla on pienet kasvot niin saataahan se määrä sitten siitäkin johtua..


Sitten vähän ei niin harkittuun ostokseen, jonka ostin viime lauantaina oikeastaan sitä Lapkon keikkaa varten. Tämä H&M:än kaulakoru osui silmiini ihan sattumalta kun olin jo lähdössä pois liikkeestä. Onneksi huomasin, koska olen tätä käyttänyt jo muuallakin kuin pelkästään siellä keikalla, mikä on mulle siis paljon koska käytän kaulakoruja ehkä korkeintaan kerran kuussa jos niinkään "usein".


Onhan toi aika pähee, mutta kun sen yhdistää ihan perusvaatteisiin niin ainakin mun mielestä toimii. 
Tämä mun on siis hopean värinen, mutta näitä löytyy myös kultaisina ja oon nyt mietiskellyt pitäisikö ostaa se kultaisenkin värinen hmmm...
Mitä mieltä siellä ollaan?

Tulipa muuten mieleeni että voisin joku päivä tässä tehdä sellaisen postauksen lemppari blogeistani, noita kun tulee jokun verran selailtua päivittäin.

2 kommenttia: