22.9.2012

Eilestä mekkoa ja leffaa

Voi ei miten onnistunut perjantai mulla eilen olikaan! 
Löysin kaiken mitä lähdin etsimäänkin ja vähän ekstraakin lähti mukaan.
 Juurikin sopiva mekko tän illan rientoihin siis löytyi, ylläri Zarasta, ja sehän oli eilisen kaupoilla pyörimisen pääkriteeri. En voisi olla onnellisempi noista parista muustakin löydöstä, mutta niistä lisää joku toinen kerta.

Tosiaan olin vähän edellisenä iltana käynyt tsekkailemassa Zaran nettisivujen tarjontaa ja siellä olikin yksi niiiin täydellinen pikkumusta. krhm koskakohan sieltä saa alkaa tilaamaan suomeenkin?? tosin siinä vaiheessa mulla ainakin tulee hyvinkin usein vierailemaan matti kukkaroon. ehheh...
Tämä yksilö oli siis se jota ihastelin siellä nettisivuilla, mutta kun en bongannut sitä Turun Zarasta päädyin alla olevaan mekkoon. Oon tähän tosi tyytyväinen, ainoo miinus vaan että toi selän vetska on liian pitkä, ainakin mulle kun en ole mikään mallin mittainen...

Kaupoilla pyörimisen lisäksi käytiin syömässä siinä Kultatalon Bambu-ravintolassa. Olin kuullut että siellä on hyvää ruokaa, mutta täytyy sanoa ettei se mua oikeen nappaillut. Pienen pettymyksen pelasti kuintenkin jäätelö, sieltähän saa aika paljon erilaisia jäätelöitä ja kaikki on luomumaidosta tehtyä. Otin yhden pallon chilisuklaajäätelöä ja oli hyvää! Eli luultavasti tulen käymään tulevaisuudessa Bambussa vain jätskillä, koska se ei ollut pahan hintaistakaan; kaks euroo per pallo. Ja onhan se kivalla paikalla, erityisesti jos menee sinne ylös niin näkymä on ihan kiva ja sisustukseen, sekä mun mielestää musiikkiin oli panostettu erittäin hyvin.

Myöhemmin illalla menin sitten tosiaan veljen kanssa katsastamaan Yön ritarin paluuta. 
Ei kannata lukea alemmas jos ei ole nähnyt leffaa, en osaa olla spoilaamatta! 
Olihan se aikamoinen toiminta pläjäys, mutta mitä muuta olisi voinut odottaa? Vaikka olin ennen aamu viittä herännyt niin ei kyllä ehtinyt hetkeksikään ajatella miten väsynyt olinkaan. 
En olisi koskaan uskonut että sanon tämän, mutta enemmän romantiikkaa olisin kaivannut, erityisesti batmanin ja kissanaisen välille! :D Ja ehkä vähän vähemmän mukilointia sen ällön Banen kanssa. Tai olisin halunnut nähdä enemmän niitä ihme aseita niissä tappelu kohdissa eikä vaan sillee perus nyrkit pystyssä meininkiä. 
En pidä Batmanin näyttelelijää, Christian Balea erityisen komeana, joten olin erittäin iloinen kun Joseph Gordon-Levitt oli mukana poliisin roolissa. Enkä ollut yhtään edes tietoinen asiasta joten se tuli täytenä yllätyksenä, aluksi luulin että sillä on vain joku pieni rooli, mutta niin ne jotka elokuvan on nähneet niin tietää ettei se kovin pieneksi loppujen lopuksi jäänyt. Varsinkin kun lopussa saadaan tietää hänen olevan Robin!! Meinasin hihkaista riemusta siellä salissa kun tajusin että poliisipäälikkö (vai mikä se nyt oli?) onkin oikeasti Robin. Seuraavan Batman-elokuvan olisi parempi ollakin sitten Robin-leffa, ja ei kenenkään muun kuin Joseph Gordon-Levitt'in tähdittämänä!

Nyt lähden käymään vähän kaupassa ja kaipa sitä sitten täytyykin alkaa pikku hiljaa valmistautua iltaan :) Toivottavasti tulee onnistunut ilta ja muillekkin kivaa lauantaita!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti