30.8.2011

Vapaapäivä

Ihanaa herätä arkipäivänä sillee ettei oo mitään kiirettä nousta sängystä on meinaa vapaapäivä. :)
Eilen koulun jälkeen käytiin Jonnan kanssa Manhattanilla kirppiksellä. Mitään en ostanut, mutta yksi laukku jäi kummittelemaan, siinä vaan oli liian lyhyt hihna joten en ostanut sitä.voivoivoi. Käytiin myös syömässä Subit, muistaakseni viimeksi kävin subilla uudenvuoden jälkeisenä aamuna, joten viime kerrasta olikin sitten aikaa.
Sain täksi päiväksi jotain järkevääkin tekemistä kun mulle eilen soitettiin pankista, sinne siis lähen kohta puoliin hoitelemaan raha-asiat kuntoon hehheh. Voisin kanssa tilailla sen lääkäriajan, autokoulua varten niin sais senkin hoidettua.

Viimeviikolla kun kävin siellä Ikeassa niin unohdin esitellä mun uuden tuolin joka lähti tilaukseen. Muutaman viikon päästä se on mun! En malttais millään odottaa.

Oon myös unohtanut esitellä mun uudet kynnet, jotka ihana Meikku teki perjantaina koulussa. Olin pelkillä tipeillä jonkun kolme tuntia, kun meikku ei ehtinyt laittaa sitä geeliä ekalla tauolla. Hyvin on Meikku pysynyt! Ja saat kyllä tulevaisuudessakin tehdä mun kynsiä :):))

Nyt nopeesti suihkuun ja sitten polkaisen keskustaan, toivottavasti ei sada!

2 kommenttia:

  1. Jeeee jippiii!!!:))))) Hihih onneks on pysyny :) Ja tänää tuli väritki ;)

    VastaaPoista
  2. Joo oon kyl tosi ilonen näistä! <3

    VastaaPoista