13.8.2011

Muutamia kuvia eiliseltä

No niin nyt ois synttärit juhlittu ja hyvin selvitty. Kuvasaldo oli aika suuri, ne onnistuneet otokset jäi vähän vähemmälle, miksiköhän? tässä nyt kuitenkin muutama kuva.






Kiva tää vika kuva, ei ollenkaan blondi toi mun tukka... Pitäisköhän mennä kampaajalle?

Mut eilen tosiaan vietettiin vähän mun synttäreitä meillä luokkalaisten +Julia+Klasu kanssa. En tiiä miten oisin selvinny jos Julia ei ois tullu auttaa mua noitten tarjoilujen kanssa kun oli vähän kiire, tehtiin daim-muffinsei, mokkapaloi, mozzarella-mansikkasalaattii ja ihanaa feta-tomaattipiirakkaa, josta tuli ihan mun lemppari, vaikka se vähän epäonnistuikin. Seuraaval kerral sinne vois heittää sekaan myös oliiveja, ai että <3

Tänään oon vaan lagaillu kotona ja sama meininki varmaan jatkuu loppupäivänkin. Muttamutta maanantaina kohti helsinkiä ja Rihannaa! Iiiiiiih oon niin onnessain jo nyt, ja pientä vaatekriisiä poden.. Pitäisköhän huomenna kävästä vähän kiertelemässä kauppoja?  Toivottavasti ilmat vaan suosii.
Nyt vähän siivoilen täällä ja lähden lenkille, moikkaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti