24.8.2011

shoesshoesshoes

Tässä tulisi pikaisesti tehtyä toivepostausta, mun kengistä ja nimenomaan korollisista sellaisista.
Tässä lähtökohta, eikä noita nyt loppujen lopuksi edes montaa paria ollut. Sorit muuten surkeista kuvista, mutta oli vähän kiire... seliseli

 Ekana edellis talven harkittu heräteostos. Aivan turha, mutaman kerran käyttetty, mutta onhan noi siistin näköset :D DinSko'sta
 Sitten mun lempparit, Zarasta, edellis keväänä ostetut. Tosi hyvät jalassa!
 Nää on kaverilta joskus muinoin saadut. Ois muuten hyvät mut toi nahka on kantapäästä niin pehmentynyt että irtoaa koko ajan jalasta :(
 Nää on mun tyyliin ekat korkkarit :)) Tykkään yhä tosi paljon nyörikorkkareista, mutta noita ei tuu käytettyä huonon mallin takia. DinSko'sta
 Sitten viime kevään ihana heräteostos. Seppälän satiini perusavokkaat.
 Ja 'tuorein' kenkäostos, viime kesänä H&M'ältä. 

Siinäpä ne sitten tulikin. Ajattelin että huomenna jos kerkiän ja jaksan niin voisin tehdä postauksen mun unelmakengistä. :)

Huomenna on tuskapäivä. Lähden kotoota varttii yli seitsemän ja oon kotona joskus ysiltä, siis illalla. En tiedä miten selviän! Ehkä täytyy käydä ostaa karkkii tai jotain...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti