31.8.2011

Se on syksy nyt!

Koska laitoin jalkaan aamulla nimittäin ensimmäistä kertaa nilkkurit, kun oli niin märkää ja oon jo kyllästynyt märkiin tennareihin. Toinen asia mikä tekee tästä päivästä syksyisen on että ostin villatakin. Mulla alkaa olla noita villatakkeja aikamoinen määrä, mutta ne on tosi ihania kaikki ehkä villatakit on se mun juttu :) Ja äsken kun olin koiralenkillä niin hengitys höyrystyi (en muista oliko niin jo aamulla, oli niin kiire pysäkille) ja haistoin että joku poltti takkaa, vai ei kai kukaan enää grillaisi tälläisena iltana? :) Oon aika syysihminen, tykkään niistä vaatteista mitä silloin saa pukea ja tykkään sateesta, vaikka se ei toimi mun hiusten kanssa, mutta silti. Kunhan jalat pysyy kuivina ja on tarpeeksi paksu villatakki päällä niin ei tuu kylmä vaikka olisikin vaan jotain 10 astetta lämpöö.
Tänään koulussa kahdeksan tuntia paahdettiin naisten bleiseriä, ääh siinä kyllä menee hermo ku ei yhtään inspaa koko juttu ja sitten ompelet ensin kaiken väärin ja joudut purkamaan ja ottamaan alusta. Ihan tylsää, odotan vaan että alkaisi se juhlapukukurssi. Koulusta päästyäni kävin Samiran, tai oikestaan Meikun kanssa kaupassa ostamassa autokoulun teoriatunnille vähän sipsui ja cokista. Oli tosi kivaa rouskutella niitä sipsejä siellä kun kaikki oli hiljaa :D vähän niinku leffassa rapistelee jotain karkkipussia.
Ja hei huomenna alotan nykytanssin! Oon jo pidempään ollu kiinnostunut yrittää, mut sit en oo vaan uskaltanu lähtee koittaa, plus et hoppi on ollu niin pitkään se mun juttu ehdottomasti ja luulen et jatkan sitä keväällä jos vaan aikataulut sopii yhteen paremmin kuin nyt syksyllä. Vähän pelottaa mitäköhän siitä tulee, pyöritäänkö me vaan lattialla ja heilutellaan käsiä johonkin ihan erilaiseen musiikkiin, mitä hopissa on tottunu kuulee. Luultavasti. Mut toisaalta oon kyl tosi innoissani et pääsen pitkästä aikaa jotain muutakin tanssii ku hoppia. Siitä tulee varmasti lisää juttua tänne, kunhan vaan pääsen tunneille asti.
Huomenna menen myös katsomaan Emman ja Essin luokse Reinoa. Siitäkin oon ihan innoissain! Otan kameran mukaan, niin jos saisin vähän kuvamateriaaliakin Reinosta tänne :)

Ja jottei menisi ihan pelkäksi tekstiksi niin poimin we heart'ista vähän fiilistely kuvia :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti