28.8.2011

Aikaa turhuuteen


Ajattelin tehdä tämmöisen unelmakengät-postauksen, koska kenen syndäntä ei lämmittäisi kauniit kengät?Ja sunnuntaina on hyvää aikaa vähän unelmoidakin.



Alkuun kattelin näitä vähän realistisempia 'unelmia', UGGeja ja noi ekat on Nilson'ilta, niitä oon monesti jo sovitellutkin, noita kyllä syksyn ja talven keleissä kelpais käyttää, mutta kun eksyin mm. Shopbob'in sivuille niin mopo karkas vähän käsistä ja tässä tulos >>>

Kengät: Ash En voinut vastustaa tota pehmeää karvavuorta!

Kengät: Burberry Prorsum Nää olis vaan niin överit, mut silti kauniit.

Kengät: Charlotte Ronson

Kengät: MiuMiu Oon halunnu kokeilla näitä pääskyskorkoja, vaikka ne ei yhtään mua oo, mutta joku niissä viehättää.

Kengät: Finsk Nämäkään erikoisuudet eivät olisi ne ensimmäiset varmaan mitä mun jalkoihin voisi kuvitella, mutta silti! Pääsispä joskus sovittamaan jompaa kumpaa paria :)

Kengät: Giuseppe Zanotti

Kengät: Giuseppe Zanotti Nämä molemmat Giuseppe Zanottin korkokengät olisi niin täydelliset!

Kengät: Jeffrey Campbell Näitä jäätäviä möhkäle kenkiä on nähty jo liian paljon, mutta ihan huvikseen haluaisin niitä kokeilla. Miltä ne mun jaloissa näyttäisivät? Varmaan aika naurettavilta :D

Kengät: Jimmy Choo Voi nää on niin söppänät ja silti sopisivat täydellisesti mustien pillien kanssa, vai mitä? Haluanhaluan!

Kengät: Jimmy Choo

Kengät: Marc Jacobs

Kengät: Jimmy Choo Jos mä saisin päättää niin kaikki mun juhlakengät (koska niitähän tarvitsee hirvittävästi) olisivat ehdottomasti Jimmy Choo'lta

Kengät: Jimmy Choo Näitä ihanuuksia voisin kuvittella pitäväni häissä, jos ei omissa niin sitten jonkun toisen. Olis niin täydelliset aiaiaia! :)))
Kengät: Rachel Zoe
Pelkästään koska Rachel Zoe on niin ihana :)
Siinäpä oli kenkiä kerrakseen :) Illemmalla voisin laittaa vähän kuvia eiliseltä, jos ei tuu mitään menoa, saa nähdä. Kivat sunnuntait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti