17.6.2011

tyylillä mennään tyylillä tullaan

Perjantai-iltaa (ihan kohta lauantaita)! Olen vietänyt oman iltani kiltisti kotosalla, niinkuin kaikki kiltit tytöt, eikös? :D Otin töitten jälkeen mukavat nokoset, katoin O.C'tä ja Frendejä ja nyt oon pyöriny sängyssä lukien Aku Ankkoja ja dataillen.
Sain muuten viestin kännykkääni pyöräillessäni töistä kotiin, mutta luin sen vasta kotiin päästyäni. Se oli postista, ilmoittivat että saisin hakea ne H&M'än kengät sieltä, mutta kello oli jo niin paljon että posti oli ehtinyt mennä kiinni. Arvatkaa harmittiko? Saan kenkulit sitten vasta maanantaina! :( Ei sillä että näillä ilmoilla niitä hirveästi tarvitsisikaan, mutta kuitenkin..
Näin Julian pikaisesti töitten jälkeen keskustassa. Pitihän sitä nyt hyvästellä, kun ei nähä yli kuukauteen. En oo tottunu tälläseen kun normaalisti nähään vähintään se kerran viikossa treeneissä jaja kaikkee! D: Oon sitä paitsi niin surkee tommosissa tilanteissa, en tykkää yhtään, mut oon ilonen ystävän puolesta kun saa kokea tommosta hienoo. <3

Jaa.. oli mulla ihan kunnon asiaakin eikä pelkkää jaarittelua :) nimittäin kattelin läpi vähän yhtä kuva-kansiota, jonka olen nimennyt toosi upeesti melkein tasan kaks vuotta sitten 'Inspire'. Sinne on keräytynyt ajan myötä sellaisia kuvia jotka on jotenkin kiinnostavia tyyliltään, tunnelmaltaan ja ihan muuten vain :) Ja ajattelin että laittaisin muutaman parhaan tänne.



Tän viimeisen lisäsin kansiooni juuri äsken, ja kuvassahan on Natalie Portman.
Nyt meen nukkumaan, onneks saa nukkua pitkään! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti