2.6.2011

Nelly


Nyt ei oo viikolla yhtään kerkiny päivittelemään. On ollu kaikenlaista muuta puuhaa, tiistaina alkoi kesäloma, ja sitä tietysti juhlittiin pienessä porukassa (kuvia luvassa myöhemmin), keskiviikkona päivä meni töissä ja illalla sain viimein katottua sen Harry Potter'in 7 ekan osan (itkin melko vuolaasti).


Ja tänään oli veljen valmistujaisjuhlat, siitä tuli automaatioasentaja, eli toisin sanoen sähkömies. Kakkuu on tullu vedettyy ainakin tänään ja lauantaina luvassa lisää kun käydään sukulaispojan ylppäreissä.


Huomenna taas vietän päivän Julian kanssa, sillä loppuu koulu ja mulla on vapaapäivä. Suunnitelmissa vissiin jonkin verran shoppailua ja jos myöhemmin mentäisiin kattoon Kauhea Kankkunen 2. Mua ainakin kiinnostais, koska se ykkönen oli niin mahtava, en tosin tiedä onko Julia sitä ekaa nähnyt, mut ei se varmaan haittaa.


Kuvituksena muuten tänään toimii Klasun pikku koiruli vauva, Nelly. Varasti mun sydämen samantien kun kiipesi siinä rappusilla istuessani syliini. Luoja tää ei auttanut yhtään tätä mun koirakuumetta. Miksei me muka voida hankkia toista koiraa?! :((


Mulla oli suunnitelmissa että kokoan kaikki kuvat Nellystä ja läjäytän ne äidin naaman eteen niin katotaan kuinka käy! :)) Eihän kukaan normaali ihminen jolla on vähänkään sydäntä vaan voi sanoa tommoselle ei! Eihän?



Nyt täytyy mennä, skumppa tarjoilu jatkuu! Koitan huomenna laitella niitä tiistaisia kuvia tänne, jos vaan kerkeän. Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti