16.6.2011

Näpsäkät kesäpopot

Näin eilen töitten jälkeen Juliaa kaupungilla...
 ja kävimme Dinskossa niinkuin näkyy...

Tiddididii kassista paljastui söppänät mokkasiinit! Vein ne Julian nenän edestä :p (no se pääseen brittilään shoppailee kolmeks viikoks nii ei sil oo oikeutta valittaa) Mulla oli noi tänään jo töissäkin jalassa ja tykkään kyllä tosi paljon, koska ne ei hankaa mistään, koska toi 'mokka' on niin pehmeetä.

Kuulin eilen myös surullisia uutisia, kun eräs japsibändi, D'espairsray joutui lopettamaan yli 10 vuoden uran jälkeen vokalistin ääniongelmien vuoksi. En kuunnellut oikeastaan koskaan kunnolla koko bändiä, niin ei sinänsä liikuta mua, mutta tiedän että ne oli hyviä (+ hyvän näköisiä) niin pistää se harmittamaan että hyvän bändin täytyy hajota siksi että tulee jotain kurkkuvaivoja, joille ei sitten mahda mitään. :(

Tänään kun pyöräilin kotiin päin ajattelin että lähtisin veljen kanssa juoksulenkille pitkästä aikaa (en ymmärrä miten jotkut pystyy juoksemaan yksin, se on ihan tylsää). Saavun kotiin, miestä ei näy missään joten kysyn äidiltä milloin tämä tulee ja saan vastaukseksi että ehkä ensiviikolla... Onhan se kiva kun mullekkin viittitään ilmottaa asioista, tulee vaan niin tyhmä olo...
No mut onneksi mulla on aina Rita. Sen kanssa vaan on vähän hankalaa juosta, koska ekat kymmenen metrii se vetää ihan innoissaan, mut sit sen vauhti lopahtaa ja joudun koko ajan vetämään sitä perässä. Eiks sen normaalisti pitäis mennä niin että koira vetää omistajaansa perässä? :D

Oon piiitkästä aikaa innostunut lukemaan akkareita! Aloin joskus ala-aste aikoina tyyliin vihata akkareita, koska mun mielestä niistä oli tullut ihan tylsiä ja sitten me lopetettiin sen tilaaminen. No oon mä yhä sitä mieltä että uudet akkarit ei oo niin tasokkaita kuin ne vanhat kunnon oikeat. Semmoset missä lehdetkin on jo kellastuneet.




Tulipas vähän sekava postaus vaihteeeksi :D

4 kommenttia:

  1. vooii mirja parka 8<< siin tulee vähä idiootti olo ku ei ilmotella asioi, mut noi sun mokkasiinit mitkä lie on niiiiiiiin ku sulle luotu jalkaan!! :DD rita taitaa olla vähän laiskanpuoleinen :D

    VastaaPoista
  2. Hän on vähän laiska, mut sähän voisit tulla mun lenkki seuraks? :D Musta se on epäreilua ettei kerrota asioita. Ja joo ne on kyl tosi ihanat noi kengät! :)

    VastaaPoista
  3. voin tulla joo! mut ei juosta XDDD reipas kävely ois iha jeeees täll kunnol XD

    VastaaPoista
  4. no mut kato siitä se lähtee! :DD

    VastaaPoista