11.6.2011

Todays pics

Muutava kuva tältä päivältä...


  .. lähdin isän kanssa nimittäin vähän moottoripyöräilemään! Tykkään niin paljon moottoripyöräilystä, ja mun unelmien miehellähän on tietysti joku upee pyörä, jos ei oo niin kai mun on sit ite hankittava. Joku vähän pikkusempi pyörä mun ois tietty otettava, koska tota isän pyörääkään en sais pysymään pystyssä, vaikkei se mikään supersuuri ole.


Mä en yhtään tienny minne oltiin menossa, mut ilmeisesti kierreltiin ainakin Paimiossa, landella ja aljeltiin sellasii kivoi, pomppusii sorateitä. Mun oli pakko pysähtyy kuvaa lehmiä, kun harvoin ne on noin tien vieressä. Mä tykkään lehmistä, niissä on jotain sympaattista :D

Kattokaa ny noita! Voisinko ottaa kesäksi lehmän, kyllä tonne meidän takapihalle mahtuis ihan hyvin :)) Nooralla voi olla pari lammasta, mutta mä haluun lehmän! :DD
 Isä ja sen hienot ihanat nahkapöksyt :))) sanoin sille kun kotoa lähettiin, että sille tulee noissa housuissa liian kuuma, mutta eihän hän tietenkään voinut mua uskoa, sillä oli tossa päällä vielä farkkutakki, mutta tajusi sentään sen heivata pois.

 Mulla taas oli vähän kevyempi varustus ja silti oli kuuma. Vitsi on muuten kaunis kuva! :DD Poltin pohkeeni tohon toiseen pakoputkeen, mikälie (hopeinen putki tossa takarenkaan vieressä), kun piti hypätä pois pyörän selästä, onneksi ei tullu mitään jälkeä, mutta voin kertoo että kiljasin aika pirusti. Tien toisella puolella ne lehmät vaan toljotti mua :)))


Joka puolella oli vaan tollasta ihanaa landemaisemaa. Oli kyl tosi kiva käydä pitkästä aikaa kiertelemässä vähän tommosia erilaisia maisemia, eikä aina vaan sitä samaa Turun keskustaa.
Kahentunnin reissun jälkeen mun peppu alko olla niin puuduksissa että lähettiin takasin kotiin päin.


Myöhemmin päivällä tapasin Samiraa, ja syötiin jätskit jokirannassa, missäs muuallakaan :) Maistoin tollasta vadelmasorbettia, mikä olikin tooosi hyvää. Se vaan suli tosi äkkiä ja tahrin Samiran valkosen Melodican kassin :( (toivottavasti saat sen vielä puhtaaksi!)
Jokirantaan muuten kävellessämme alkoi sataa sellasia toooosi isoja sadepisaroita ja kun sain ensimmäisen pisaran kädelleni olin ensin ihan varma että joku lokki oli paskonut mun päälle, niin isoja ne pisarat oli. Onneksi päästiin nopesti suojaan niitten suurten puiden alle mitä siellä rannassa on, niin ei kastuttu.


Mulle alko kuitenkin tulla kylmä siinä varjossa ja päätettiin sitten lähteä kebulle, Agaliin. Mä tosin otin kanaa, koska en pidä kebabista. Noi annokset on niin jäätäviä siellä, en jaksanut kuin vähän yli puolet tosta, sekin oli jo saavutus :)
Samira sanoi että noi sorsat ja niiten päällä olevat rullaluistelijat tuolla joessa on sorsapelättimiä mitä muutakaan ne voi olla? :D

Huomenna on jo sunnuntai, mikä tarkoittaa sitä että maanantai on ihan kohta ja työt alkaa taas. Ei millään jaksais, mut onneks se on viimeinen kokonainen viikko sitten on kaks vähän lyhyempää työviikoa enää. Huomenna meinaan olla vaan kotosalla ja ottaa rennosti.
Mua väsyttää nyt sen verran että taidan vaan mennä nukkumaan, hyvät yöt!

3 kommenttia:

  1. en viel koittanu sitä pestä mut ilmotan kyll tuliko puhtaaks vai ei ku koneeseen sen laitan! :DD

    VastaaPoista
  2. aww toi kuva susta ton moottoripyörän kaa on IHANA XDXD <3 !

    VastaaPoista
  3. NinjaFail: joo, laitat mulle sitten pesulalaskun tulemaan :)

    Julia: joo kiitti tosi paljon :D

    VastaaPoista