10.6.2011

Nothing special

Menipäs nopeesti tää viikko tai no onhan tässä vielä viikonloppu. En paljon oo kerinnyt koneella olemaan, niin siksi tämä melkein viikon kestänyt hiljaisuus. Vaikka enpä mä ole oikeastaan paljoa puuhaillut. Päivät on kuluneet töissä ja kotiin tultua oon vaan menny suoraan takapihalle loppupäiväksi ottamaan aurinkoa. Keskiviikko iltana kävin Meikulla, siellä oli porukkaa grillaamassa, mua ei oikein nappaillu, kun en tuntenut ketään sieltä muutakun Jonnan.


Ja eilen menin suoraan töistä Julian luokse kokkailemaan. (siis kattoon ku Julia tekee ruokaa ;)) Syötiin sipulikeittoo, musakkaa ja jälkkäriksi valkosuklaapiirakkaa mansikoilla. Jälkkäri oli tosi onnistuneen makusta, vaiks Julia oli joutunu sitä vähän säätämään. Ja musakkaa en ollu koskaan ennen syöny, siis sellasta originaaliversiota jossa on munakoisoa, mut oli yllätävän hyvää. Muistutti vähän lasagnea, mut sit ei kuitenkaan. Ainoo vaan et sipulikeitto kyl epäonnistu, ainakin mun mielestä, siinä ei ollu tarpeeks nestettä ja se oli huonon väristä :(



Tänään lähdettiin äitin kanssa mökille kun olin tullut töistä. Ja arvatkaa mitä! Multa lähti talviturkki! :D oon aika ylpee, koska aika usein mulla venyy sen heittäminen tonne heinäkuulle asti. Meijän mökki on siis Kakskerrassa, minne ajaa puolessa tunnissa, ei siis paha mökkimatka meillä. Kotiin tulomatkalla meinattiin ajaa pienen kettupoikasen päälle. Mut vaan melkeen onneks, mä oisin alkanu itkee jos oltaisiin. Voi hän oli niiiiiin söpö, kävi makuulle siihen tielle hetkeksi kun pysäytettiin auto, mut sit se hyppeli semmoseen kukkapensaaseen tarkkailemaan meitä. Vitsi mua harmitti ettei ollu kameraa mukana! En oo ennen nähnyt muutakun täysikasvuisia kettuja, ei kai se ollu eksyny emostaan? Äiti sano vaan että siinä ois ollu sopiva 'koira' tähän mun koirakuumeeseen :D oisin kyl ottanukkin sen, mut ei niin saa tehdä.

Huomiseksi sovin näkeväni Samiraa, voisin ottaa kameran mukaan, niin sais tännekkin jotain järkeviä kuvia :)
 
Mikko ja Tiina tuli just Kouvolasta, meen kiusaa niitä :) Kivaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. joo sipulikeitto failas, myönnän sen :-----DD mut hyvä et muut kelpas !

    ~ihku-julia

    VastaaPoista