21.6.2011

Kesäpäivänseisaus

Hui että viimeset päivät on taas menny nopiaan! Pientä päivitystä nyt siis luvassa viikonlopulta ja eilisestä. Eilen tosiaan en päässy koneelle ollenkaan kun veli vei mun läppärin kaverin luokse (saatiin piiiitkästä aikaa kunnon faitti aikaseks, se oli kyl ihan hauskaa vaihteeks :D), enkä tykkää meijän pöytäkoneesta, ku oon niin tottunut tähän omaani.
Kävin muuten maanantai aamuna lääkärissä jäi vaan mieleen ku se mittas mut, niin oli 164,9 cm pitkä. Siis kui ärsyttävää! :DD
Sunnuntaina pyysin Samiran meille kattelee vähä leffoi. Ensin mun oli tarkotus olla koko päivä mökillä, mut sit suunnitelmat kusi ja mua ei huvittanu olla koton yksin nii... Ja olihan meil kivaa, vuokrattiin espanjalainen kauhuelokuva Orpokoti, joka on vieläkin (kävin joskus kasiluokalla kattoon sen leffassa) mun lemppari kauhuleffa ja sitten Laskettu aika. Sekin oli tosi hyvä ja hauska.Voinko sanoo et rakastan tota miestä? :DD



Hei ja mä viiiiimein löysin etsimäni lauantaina! Kuudennen tuotantokauden Sinkkuelämään, nyt mul on ne kaikki! Käytiin äitin kaa ainakin viidessä eri kaupassa ettimässä ja mä olin jo ihan menettänyt toivoni ennen ku sitten Tampereentien Prismasta (menikö oikein?) se löytyi. Lauantai-ilta meni siis aika reippaasti niitä katellen. Musta toi on se paras tuotantokausi. Mä tykkään niin paljon siitä venäläisestä miehestä mikä Carriellä on siinä ja onhan Samanthan Smithkin kuuma ja aloin taas vollottaa siinä jaksossa kun Samantha kertoi sen syövästä. Oon nähny sen jakson ainakin viis kertaa mut silti en voi itelleni tai kyynelkanavilleni (vai mitkä ne nyt onkaan) mitään. Taisin itkee kans siinä kun Charlotte sai keskenmenon, Harry on kans niin sulonen. Ja äsken katoin sen jakson ku Miranda ja Steve menee naimisiin. :) Ne on niin täydellinen pari!

Se Sinkkuelämästä.. Tänään heti työpöivän jälkeen lähettiin sitten mökille, oli tarkotus mennä uimaan ja koittaa uusii rappusii mitkä on vähän paremmat kuin ne vanhat (puhun siis laiturin rappusista) mut sit tuli liian vilponen ja kävin vaan kastelee jalat. Tosin ennen ku mentiin mökille niin käytiin hakemassa postista ne mun kengät ja voi että ne on kivat! Niissä on vaan vähän isompi korko kuin ajattelin mut ne on tosi hyvät jalassa. En oo jaksanu niitä vielä kuvata kunnolla, mut kyl niist tulee viel varmasti kuvia :) Mökillä oli tosi kivaa, luin mun mummon kirjottaman kirjotelman, jonka se oli kirjoittanu omista lapsuuden kesistään tasan kolme päivää sen jälkeen kun mun veli oli syntynyt, eli 31.7.1991. Sitä oli tosi kiinnostavaa lukea, vaikkei mummoa oo hirveesti kirjoittajan taidoilla lahjottu, heh. Mut tuntu vaan hassulta lukee sellasta tai ku ei me olla kuitenkaan niin paljon puhuttu mummon lapsuudesta, ja kun hän on kuitenkin elänyt jo sota-ajalla niin oli tosi kiva tietää asioita.

Mut nyt nukkuu, enää kaks päivää ja sit pidennetty viikonloppu, tai jotkut vissiin kutsuu sitä Juhannuksek..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti