12.6.2011

Kiss me Kikikiss me

Kesähelteiden sulattamine aivoineni menin tossa parisen tuntia sitten tekemään pienoisen heräteostoksen. NOKUN satuin lukemaan Just my imagination'in Jannin blogia ja huomasin tämän jalassa niiiiin ihanat kenkulit, ja sitten tajusin että olen nähnyt samaiset joskus H&M'än nettikaupassa. Oli ihan pakko mennä kattoo jos siellä vielä myytäisiin niitä. Ja myytiinhän niitä! Omaa kokoani sattui olemaan enää jäljellä ja ne olivat vielä alennuksessakin, täytyihän mun ne pois mennä ostamaan. :))
 
Nää alemmat oli mun toinen vaihtoehto, ja jotenkin ehkä enemmän mun tyyliset, varmaan johtuen tosta kiilakorosta, mut äiti sanoin tällä kertaa viimeisen sanan, joten pienemmän koron puolesta noi ylemmät lähti kassalle asti. Oon kyl ihan tyytyväinen ostokseen, ja kenkien pitäisi ensiviikolla jo saapua. Mut nyt jos totta puhutaan niin pikkasen kaivelee etten sittenkään sanonut äipälle vastaan ja oisin ostanu noi toiset... :( Sanokaa teinkö oikein kun otin käytännöllisemmät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti