14.4.2011

"FUCKING AWESOME!"

Täällä yks onnellinen palleroinen ilmoittautuu!
Loisto keikka taas takana. En tiiä mitä mun pitäisi sanoa, oon ihan sanaton. Hymyilyttää vaan kun mietin eilis iltaa. Reilu pari tuntii kunnon biletystä tai no ei ihan. Siinä oli yks sellanen kunnon välispiikki. Meevi selitti ihanalla (siis tää ei ollu mitään sarkasmia) englannillaan mm. Japanin tilanteesta ja siitä, että hän oli miettinyt pitkään pitäisikö jäädä kotiin ja olla lähtemättä kiertueelle ollenkaan. Lopuksi hän pyysi että pidettäisiin hiljainen hetki, kaikkien piti laittaa silmät kiinni ja rukoilla Japanin puolesta. Mä en usko että kukaan muu kuin Miyavi saa kaikki ne idiooteimmatkin pikkuernut hiljentymään ja oikeesti kunniottamaan ja keskittymään. Se oli hieno hetki.Tosin en voinut virneelleni mitään kun sieltä täältä kuului nyyhkäyksiä. Ja se hieno hetki jatkui kun Miyavi kertoi (ja kaikki yhä hiljaa kuunteli) että aikoi soittaa seuraavaksi Gravityn, jonka oli tehnyt Japanin katastrofista. Koko kappaleen ajan jatkui sellanen kunnioittava hiljaisuus. Miyavin keikat on aina tosi erilaisia muihin verrattuna. Lavalla oli vain rumpali Meevin lisäksi. Ihmettelin ennen keikan alkua miksi siellä oli niin monta mikkiä lavan reinoilla, mut sit tietty se oli siks että eihän kitaraa voi soittaa ja samalla siirtää mikin paikkaa. Lempi kohta keikassa oli varmaan kun Shelter soitettiin, se on mun ihan ehdoton lemppari tolta uudelta levyltä. Vaikka se kertsi ei ehkä oo ihan paras, ja sanoitukset ei oo mitenkään hirveen syvälliset, mut miks aina pitäisikään?
En nyt jaksa tän pidempään selittää mut jos on jotain kysyttävää tai jotain niin kysykää. :)

Ai niin meinasin unohtaa mun ja Julian keikan jälkeiset fotoshootit Tavastian vessassa. Oon aina halunnu kuvata siellä, joo älkää kysykö. Tosiaan innostuttiin vähän kuvaamaan, mutta multa tottakai loppui akku kamerasta kun olin niitä koneelle lataamassa, joten huomenna tai ehkä jo myöhemmin illalla laitan niitä tänne. :))
Nyt meikä suuntaa pienille torkuille, kun viiden tunnin yöunilla mä en tosiaan pärjää ja sitten lähen liian pitkän tauon jälkeen moikkaamaan mummoa. Moikkaaaaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti