19.4.2011

Today

Tänään oli rento päivä koulussa kun tavallaan päivä loppuin jo kaheltatoista ja sit käytiin jokirannassa ja tanssissakin oli hauskaa. Tai no mua lähinnä naurattaa se tanssi... Mut nyt taas kasa kuvia, enjoy.

Jonski-kaunotar jonka tukka on kuulemma aina huonosti

Samiran annos, kun käytiin Agalissa (mulla ei oo hajuakaan miten se kuuluu kirjottaa), täytyy mennä sinne uudestaan!

'Pernon Kuningatar'

I'm-so-cool-tricen

??

Ekat kesäjädet (tai ainakin melkein)

omnomnom




Meijän lintubongari!





Samira alottettelee oopperan uraansa



Huomenna ei olis tavallaan koulua, mut meen kummiski käymään siellä ja sit ehkäpä nään juliaa, se on viel ihan auki, mutmut rento päivä luvassa huomennakin. Jees, näitä päivii just kaivataan.
Ja jee, mä oon vappuna inkkari! Läysin jo kivoi vaatteitakin, et haluisko joku vapaaehtoinen tulla ostaa ne mulle?? :DD
Mut nyt mä voisin mennä syömään jotain ku oon syöny kouluruokailun jälkeen vaan oikeestaan jäätelöö. Heippa!

2 kommenttia:

  1. en kestä toi mun ooppera!!! pernon kuningatar kyllä!!! ja ihan Agali se kirjotetaa et oikee meni~~ :DDD joo mullekko joku voi ostaa inkkari vaatteet!

    VastaaPoista
  2. :DD noku siel oli sopivasti toi 42 Perno taustalla nii en voinu vastustaa. Ja nii eiks joku vois vähän sponssaa meijän vappubileitä muutenkin :)

    VastaaPoista