9.4.2011

When you least expect it!

Jee viikonloppu alkoi vihdoinkin! En kyllä tee tänä viikonloppuna mitään erityistä. Tänään otan rennosti kotona, huomenna pitäis nähdä meikkua ja sit ajattelin jos kattelisin sinkkuelämää ja lukisin vaan ja sit sunnuntaina on tanssi. Eli aika rennoissa meinigeissä menään tällä kertaa. Viime viikonloppu olikin niin kiireinen että oon tähän ihan tyytyväinen.
Tänään koulussa kaheksan tuntia miesten housuja! Huoh oikeesti, mut onneks Simba on sillee kuitenkin rento toisin kuin eräät... Teen Mikolle ne housut, mut katotaan nyt et tuleeko niistä mitenkään käyttö kelposet :))) ei ainakaan oo mitään turhii odotuksii.

Ton verran eilein ehtisin kirjottamaan ennenkuin tuli Roosalta soitto, että hänellä oli tossa kaksi  päivää sitten synttärit, 18 täyteen! No mä olin ihan nolona tietysti kun en ollu mitään muistanut, mutta tuli kuitenkin kutsu pippaloihin. Mä olin aika yllättynyt, koska en oo nähny noita tyyppejä niin pitkään aikaan kunnolla. No ei siinä, olin alle tunnissa valmis, joku ennätys vai?! :D Oli kivaa nähä vanhoi (tai no vanhoi ja vanhoi) kaverei ja vähän uusiakin naamoja. Onnistunut ilta siis!

Mutta sitten päivän parhaisiin uutisiin jotka sain Julialta. Arvatkaa ketkä lähtee ens keskiviikkona kattoo Tavastialle MIYAVIiiiiiiii!!!11111!! Iiih ette ees tajuu kuin innoissani oon, mun pää meinas räjähtää kun sain tietää. Melkein rupesin taas vollottaa. Mut tällä kertaa onnesta :))) Nyt vaan popitan Meevii <3 Toinen aivan mahtava uutinen on se että Rihanna todella tulee suomeen keikalle. Tai oikeastaan festareille. Ainakin Jonna lähtee mun kaa kattoo sitä kissaa. Oon tästäkin niin innoissani, mut se on vasta elokuussa niin siihen on vielä aikaa.
Täs on vaan yks ongelma, nimittäin se että mulla on tilillä se kymppi ja sillä ei paljon mitään lippuja ostella tai junamatkoja maksella. No vanhemmat kyl antaa rahaa, mut harmittaa vaan et ei ite voi nyt mitään maksaa. Ja sit ku noi tuli niin samaan aikaan molemmat. Mulla ois ollut vielä viime viikolla varaa maksaa ite ne Miyavin keikka liput, mut ei ei tietenkään viime viikolla voinu saada niitä. No ei voi mitään maksan sit joskus noi takasin.

Nyt tää onnellinen pallero menee ulos lenkille ku on niin muksa ilma ja katotaan sitten mitä ilta tuo tullessaan. Loppuun pari kappaletta tolta ihanalta mieheltä. :))) Viettäkää hauska viikonloppu <3
 
 

2 kommenttia:

  1. uuu uus ulkoasu :DD just kiva~ ja onnee miyavin keikalle!

    VastaaPoista
  2. Joo se oli vähän liian tumma ja siitä näky huonosti teksi ja plaaplaa mut tätä pitää kyl viel muokkailla sit ku jaksaa taas..
    Kiitti! Oon niin onnessani!

    VastaaPoista