18.4.2011

"Tuuli tuule sinne missä muruseni on"

Huhhuh mikä tuuli tuolla on! Viime yönä valvoin melkein tunnin ku olin ihan varma että joku puu kaatuu meijän talon päälle. Ja sitten tänään pyöräilin Jonskin kanssa kouluun, hullun hommaa! Tosin kotimatkalla oli välillä ihan kunnon myötätuulikin. Käytiin Jonskin kanssa myös Manhattanin kirppiksellä koulun jälkeen, löysin valkoiset (tai valkoiset ja valkoiset...) Vagabondin kangaskengät, ne oli 6euroo, eli ei paha kun ne istui jalkaan tosi hyvin. Ne kyl haisi ihan järkyttävältä ja muutenkin saa käydä pesukoneessa ennenkun jalkaani pistän.
Seuraavaksi viikonlopulta aikamoinen määrä kuvia!












































Nyt mä keskityn kattoo ton American Idol'in lopun. Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

3 kommenttia:

  1. oon _näin lähellä sun pahoinpitelemistäs erityisesti ton toisen mun kuvan jälkeen >: ( olisin kovin kiitollinen jos poistaisit sen. mut aaöö tykkään noist metsäkuvista !

    ps. mite kakku onnistu ::: D ?

    ~ ihku-julia ah

    VastaaPoista
  2. Julia: Äläs nyt hikeenny siellä! Sä et vaan tajua kuin nätti kuva toi on! Mut jos sä kerran vaadit niin kai mun on pakko:P mut mä sanon et sun silmät on ihanat ja muutenkin! Kakku onnistui kiitos vaan.

    Jonna: Oli ihan perushyvää, vähän kirpeää toi kuuorrute :)

    VastaaPoista