19.3.2011

pleaseplease just shut up

Nyt on kulkaas ollut kiireinen viikonloppu, huomennakin on vaikka kuinka tekemistä. Ja kun kamera on ollut mukana menoissa niin täältä pesee nyt kuvia oikein runsaasti, torstailta ja perjantailta. Tän päivän kuvia en oo jaksanu lataa viel koneelle.
Mun näytössä on jotain paskaa eikä se lähde pois. (ei muuten tullu ollenkaan ramdomina tää asia)

Mut nyt palaillaan siihen torstai päivään jolloinka koulussa vietimme kauniit kahdeksan tuntia, maailman ihastuttavimman opettajan kanssa!


Tässä näitä ahkeria opiskelijoita :)





??

näihin tunnelmiin on ehkä hyvä lopettaa tää torstai ja jatkaa perjantaihin

kaunis naama... mut joo lähin kaupungille julian kanssa, vähän kiireellä niinku aina


Julia halus heti ekana syömään ja mentiin ekaa kertaa Greenz'iin, mikä oli mun mahtava idea. Join tommosen smootien, olin yllättynyt sen koosta, niinkuin alta näkyy :D


Julia söi tommosen vaatimattoman katkarapusalaatin.



Tommisissa vetimissä olin, miinus noi lasit. Ekaa kertaa tänä vuonna nahkatakki päällä!



Mun täytyy ehkä käydä ostaa toi nahkatakki, ku se oli niiiin sopiva ja muutenki!

Tää oli yks koulujuttu mitä tein samalla kun oltiin kaupungilla, näytin niin lesbolta tommosessa koko valkosessa! :DD


TruuModel


Illemmalla suunnattiin viel Robert's Coffeeseen. toi kakku oli niin virhe.


Näin kauniiseen kuvaan on varmaan hyvä lopettaa :))

Nyt mä meen sänkyyyyyn lukemaan, hyvät yöt!

3 kommenttia:

  1. herkut kuvat oot musta valinnu : DDDD

    VastaaPoista
  2. EN KESTÄÄÄ!! toi katkarapu salaatti näytti sairaan hyvältä<3 ja se smoothie, namnam<3 ja en mitenkää meinannu tukehtua sun sill kuval ku sull on valkoset päällä :DDDDDDDDD, kaikki syötävät näytti erittäin hyviltä<3

    VastaaPoista
  3. Jonna, enks ookkin! :DD
    NinjaFail, sä oisit sit kuollu jos oisit ollu paikan päällä näkemässä. Se oli kyl järkyttävää. ja kaikki syötävät maistu myös erittäin hyvältä!

    VastaaPoista