14.3.2011

Väsy maanantai

Olipa taas ihana paluu arkeen (not). Viime yöunet ei ilmeisesti olleet mitkään parhaat kun koko päivän olin koulussa niin väsynyt. Onneks oli sentään lyhyt päivä!

Ja oli muuten aika onnistunut viikonloppu, vaikka jotkut asiat ei menneet ihan suunnitelmien mukaan... Lauantana tosiaan päädyttiin loppujen lopuksi Jonnan kanssa kahdestaan sinne leffaan, kun meidän seura ei ilmeisesti kelvannut... Mutmut se Black Swan oli kyllä iihan kattomisen arvoinen, ei tosin ihan niin hyvä kuin olin odottanut.

Sunnuntaina koko päivä meni Julialla. Joo olis pitäny olla treeneissä, mutku ää ei vaan huvittanu mennä sinne teinien keskelle (se sunnuntain ryhmä on täynä semmosii ylä-astelaisii!!) Jokatapauksessa sunnuntaista on vähän kuvamateriaaliakin kun olin jaksanut ottaa kameran mukaan. Enimmäkseen noista koirista tuli otettuu kuvii, kun Julia ei muka voinu edustaa meikittömänä. :P

Tämmäsellä naamalla vedin lauantaina, heh. Olin kyl tyytyväinen tohon meikkiin, ei tosin tästä kuvasta hirveesti välity...

Hiro on semmonen kiehnääjä ettei mitään rajaa, enkä tiiä toista yhtä leikkisää koiraa!

Joo moi Hiro :DD

Kio lepäili matolla...

Ja sohvalla :) eiks oo söpöjä muka häh?

Sillä aikaa kun Julia väsäs mustikkapiirakkaa niin minä kattelin telkkarista Ice Age 2-leffaa. Diego on mun lemppari :D

Valitettavan huonoo kuvaa siitä mustikkapiiraasta, se oli tosi onnistuneen makusta. Sehän on tärkeintä!

Pelattiin myös pitkästä aikaa Wiitä! Lopuks se meni kyl siihen et Julia vaan makas lattialla ja mä yritin voittaa sitä. Ja se voitti silti! Tää ei toki kerro mitään mun taitojen määrästä.

Loppuun vielä pakko laittaa meijän porkkana-ukko! :DD

Tänään pitäis vielä kattella tota fysiikkaa... koe keskiviikkona, jee!

Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

1 kommentti:

  1. oi vitsit toi piirakka näytti ylihyvältä<3 söpöt nimet hauvoil<3 voi heitä<3 ja toi porkkana näytätä hyvältä XDD

    Pikkasen iso tv sill juulial o.O suloset hauvat on<3

    VastaaPoista