15.3.2011

Hot! not.

Tulin äskettäin treeneistä, odottelen et suihku vapautuu ja ajattelin pikasesti tänne jotain päivittää.
Äsken tosiaan tanssista tulin, en ollu ollu viime kerralla tuolla tiistain ryhmässä niin vähäsen oli ekaks tosi turhautunu ku oli niin pihalla, mut loppua kohden tuli parempi fiilis. Varsinkin ku täl tunnil päätettiin ketkä tulee siihen näytökseen, eka oli sillee et ei olla menos, mut sit kuitenkin mun oli pakko mennä ku en voinu jättää Juliaa yksin. Ja Meikku, kyl me se viel opitaan! :) Mä kuitenkin tiedän et siit tulee niiiiiiin paras olo sit ku on siel laval ja vaan tekee ja sit sen jälkeen on viel parempi fiilis, paitsi tietysti jos mokaa pahasti. Ja muuten -tää ei nyt oikeen liity asiaan mutmut- mä oon niin kateellinen sen meidän opettajan, suvin (?) käsivarsista. Voiskohan se vaihtaa mun kaa käsiä? :DD

Ei mut nyt on pakko lähtee suihkuun. Toivottavasti pääsen huomisesta fysiikan kokeesta läpi! :O

1 kommentti:

  1. meijän täytyy vaa opetella ne liikkeet kunnol :D saat sit opettaa mul ne!! Ja todellaki haluun kans Suvin käsin!!! Mul muutenki tuli nii kaappi olo ku kaikki o siel kauhee laihoi ja ne KÄDET :ooo mäki haluun ohuet ruvetaan reenaa!! ;)

    VastaaPoista