16.3.2011

but tonight i'm fucking you

Mua harmittaa itsessäni etten osaa arvostaa sitä mitä teen, joka kerta ku joku kehuu mua tai jotain mitä teen niin päässäni ajattelen automaattisesti että mulle valehdellaan. Tänään viimeksi tuli sellanen olo kun saatiin hameet ja housut takaisin. Mä olin ihan varma että saan kaikki takasin sillee et opettaja sanoo, korjaa toi, korjaa toi, korjaa toi, korjaa toi tai muuten se on nolla. Mä olin jopa nähnyt sellaista unta! Mut ei, sain hameesta 1,5 ja housuista 2-. Eihän noi mitään sellai hyvii numeroi oo (1-3 asteikolla), mut mulle tuli kyllä täytenä yllätyksenä ettei opella ollu mitään valittamista.

Mut joo söin äsken kalasoppaa ja karviaismarjakiisselii, made mama ;) Kiisseli oli kyl hyvää kun siihen heitti kunnon kermavaahdot :DD
Näyttää aika ällölle, mut hyvää oli!

















Nyt varmaan keskityn hetkeksi tähän...



















...ja kohta myös salkkareihin, toivottavasti siinä olis Segeä :DD

2 kommenttia:

  1. Haha :DD joo en tiiä miks kirjotan muO XDD se vaa tulee automaattisesti XDD joo ja en tosiaankaa puhekieles sano muo :DD

    VastaaPoista