24.3.2011

paistaispa aurinko

Tähän asti viikko on ollu jotenkin niin mitään sanomaton, eikä kuviakaan oo tullu oikeen otettua niin en oo viitsinyt tänne mitään kirjotella.

Tällä hetkellä yritän säätää sähköpostilla kaverille kuvia, oon niin jotenkin huono pakkaamaan kuvia, en ikinä muista miten se tapahtuu ja jotenkin se vaan tuntuu hankalalta ja hitaalta. Ja sitten saattaa vastaan tulla myös se ongelma että kaikille kuville ei riitä tilaa tuolla mun sähköpostissa ja sit menee hermo. Mieluummin käytän muistikorttia tai jotain tikkua, se on niin paljon yksinkertasempaa ja nopeempaa. Tai sit mä en vaan osaa tota pakkaamista ja se onnistus jotenkin helpomminkin.

Oon nyt tässä koittanut etsiskellä eri nettikaupoista uusia consseja, mustia nahkaisia. en oo löytänyt nyt vähään aikaan turusta semmoisia mitä mä haluaisin, oikeestaan Cruel Age on ainut kauppa joka edes myy nahkaisia converseja. Löysin Nelly.com'ista sellaset mitä oon ettiny, siis ihan se perus all star malli.

Oon myös miettinyt sellaisia kokomustia... huoh.. nellyltä oon kuitenkin aikaisemminkin tilannut niin ehkä noi vois lähtee tilaukseen :)) täytyy vielä vähän miettiä ja katella jos jostain löytyis vielä vaihtoehtoja tai ehkä jopa edullisemmin, noi tulis postareineen maksamaan jonkun reilun satasen.

Nyt meen kattoo salkkarit! :DD

1 kommentti: