14.9.2011

Uudet kynnet mietinnän alla

Kauhee kynsikriisi! Meikku laittaa mulle kyllä huomenna uudet mutten yhtään tiedä minkälaiset haluan! Koitin äsken erilaisii kynsiblogeja selailla, mutta oli jos suoraan saan sanoa niin aika kämäsiä :( Löysin kuitenkin joitain kivoja kuvia kun vähän googlettelin. Liukuvärjäys kyllä kiinnostais mutten tiedä osaako meikku tehdä sellasia... Kattellaan sit huomenna minkälaiset tuli :)


Nää ois aika kivat, nois on ehkä vähän liikaa glitterii mun makuun..
Tänään koulun jälkeen kävin lääkärissä ja sitten porukalla Fontanaan istuskeltiin siellä ja kauhisteltiin tota ilmaa, puhuttiin autoista (voi kyllä) ja vähän ehkä vaatekriiseiltiin. Lauantaista tulee kyllä kivaa! Vähän ehkä tosin pelottaa mitä hittoo siitä hitosta tulee (enks oo hauska? :D)


Nää molemmat on ehkä lempparit mitä nyt tähän asti oon kattellu...
Eilinen ajotunti meni ehkä hiukan huonommin kuin ensimmäinen, tai ainakin mun mielestä, Seppo vaan naureskeli mulle. Keskustassa kun ajettiin niin iski paniikki ku mun piti ajaa alamäkee kolme kaistaa ja mä keskellä, pelkäsin että ajan niitten kaikkien autojen päälle (älkää kysykö miksi) ja sitten en meinannut uskaltaa mennä siihen keskikaistaan ku pelkäsin etten mahdu (älkää kysykö miksi).  No ajotunnilta sitten kouluun ja sain ekan bleiserin valmiiksi, nappien ompelu vaan puuttuu jee! Sitten pitikin jo lähtee ratsastaan. Pärjäsin kuulemma hyvin ja olin kyllä itekkin aika yllättyny miten kivaa se loppujen lopuks oli. Mutta en mä kyllä siitä pelosta vielä ainakaan päässyt. Enhän mä edes uskaltanut koskea Nasuun, joku niissä hevosissa vaan epäillyttää ja pelottaa :(

Nääkin on tosi hienot! Tuleekohan mulle loppujen lopuks hirvee valinnan vaikeus? :D

Oisko jotain ehdotuksia noitten kynsien suhteen? Nyt rupeen repii näitä tippejä irti mun kynsistä, vaikka niin ei saisi tehdä, toivottavasti omat kynnet säilyy suht ehjinä. Moikka!

4 kommenttia:

  1. vitsi noi mustat on kivat!
    mäki menin alamäkeä! voi jumpe se oli pelottavaa kun autoja meni vaan joka puolelta. t.jonna jee

    VastaaPoista
  2. mirja apua älä revi niitä tippejä irti jklhflsd D:: ! ei kannata. mut tosiaa tollai glitterliukuvärjäys ois siisti, mut se on (mun tietääkseni) aik vaikee tehdä. niink ainakaa sillee et se onnistuis hyvin.

    VastaaPoista
  3. Jonna: Niin oli, tai sillee se tuli niin yhtäkkii ku vaan huomas et herran jestas täällä on paljon autoja! :D voisin kuvitella niin hyvin sulle tollaset mustat!
    Julia: No miten nää sit lähtee?? :DD

    VastaaPoista
  4. Hei noi mustat on hiukka hienot!! :D

    VastaaPoista