15.9.2011

Glitter glitter glitter

Huh mikä vapaapäivä, ei kyllä siltä paljon tuntunut. Heräsin kahdeksan jälkeen ja yhdeltätoista olin jo Meikulla tekemässä kynsiä. Vähän ennen yhtä oltiin valmiita, juostiin bussiin, Meikku lähti ratsastamaan, munkin oli tarkoitus mennä, mutta tällä kertaa kuvaamaan, mutta lähdinkin etsimään itselleni kumisaappaita. Kävin tosin ensin kotona nopeasti koiralenkillä ja syömässä. Kumppareita etsittiin äitin kanssa Myllystä ja oon tyytyväinen että sinne asti lähdettiin koska löysin mun tulevan talvitakin. Ja tietysti ne kumisaappaat. Takki jäi kyllä vielä kauppaan mutta oon melko varma että en pysty olemaan ostamatta sitä :)

Nyt voi tulla vaikka minkälaiset Kati-myrskyt, mun jalat pysyy ainakin kuivina! Epäilin kaupassa vähän, mutta nyt en malttaisi ottaa niitä pois jalasta :) Mulla on monta vuotta ollut siniset Hai-saappaat, nyt äiti on pikkuhiljaa ominu ne kokonaan itselleen (varas!) mutta en oikeestaan enää tykkääkkään niistä kun niissä on melko matala ja löysä se varsi, nää uudet on täydellisen pituset ja tiukat! Ja tykkään tosta kiillosta ehkä eniten! (miten niin en voi lakkaa ihkuttamasta noita?) Toivottavasti huomenna siis sataa oikein kunnolla! :P
Ainiin ja noihan oli DinSko'sta! :)


Ja nyt siihen tärkeimpään aiheeseen, niihin uusiin kynsiin. Yritin saada kuvatuksi joka kohdan mutta kiirehän meille taas tuli joten kuvaaminen vähän jäi..

 Tässä nyt tää kaunis lähtökohta, ja Julialle tiedoksi kyllä mä ne tipit viilasin pois, ainakin yritys oli kova.

 Vasemmalla viilatut tipit ja oikealla vasta leikatut.

 Tälläset tehtiin ensin, eli vähän sinistä kynsien kärkiin vinosti siis, sori vähän huono kuva. Kunnon suomikynnet! :D

Ja tässä sitten äsken räpsimäni kuvat. Ensin ajattelin ettei noi oo yhtään mua, mutta kyllä näihin oon jo tottunut ja tykkään paljon. Kiitos siis Meikkuseni taas ihanista kynsistä! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti