27.9.2011

27.9

Hei! Tulin vaan pikasesti päivittelemään viime päivien tapahtumat ja meen sitten varmaan nukkumaan. Oon nyt ollu sunnuntaista saakka tosiaan kipeänä vaikka oikeestaan tänään vasta on kuume lähteny nousemaan, aikasemmat päivät on vaan ollu lagaava fiilis, päätä särkeny, varmaan tän rään takia mitä tulee litrakaupalla (eiks oo kivaa ku kerron, musta ainakin on), mut menin kuitenkin ajotunnille. Seppo, tai oikeestaan Jonna jolla oli ajotunti ennen mua tuli hakemaan mua kotoota ja heitettiin Jonski kotiin ja käytiin Varissuolla kattelemassa mun entistä kotiseutua ja sitten lähinnä harjoteltiin valoja ja risteyksiä ja sen sellasta.
Mutta nyt siihen tärkeimpään asiaan jonka takia läksin vielä kirjoittelemaan. Nimittäin mun tuolini saapui ja se on vielä ihanampi kuin muistinkaan!



Ja kuten näkyy hän on myös jo erittäin hyvin kotiutunut tänne. Ekat kuvat siis eileseltä ja tää viimein on nyt illasta otettu :) Ja kaikki luulee et mä oon siisti..

Eilen saatiin myös Julian mekko suunniteltua, äiti sanoi kun näytin meidän mallikuvaa sille että oon ottanut liian ison palan. Voi olla, mutta on mulla tässä tammi-helmikuulle asti aikaa sitä pureskella jos oikeen koville ottaa. Huomenna voisin alkaa vähän miettiä poikkareita ja kokoonpanopiirrosta niin hahmottaa sen vähän paremmin. Jos vaan jaksan. Tänään en oo ainakaan jaksanu yhtään mitään, istunu vaan mun tuolissa ja lukenu, just ja just jaksoin ajaa sitä autoa.
Ja nyt taidan lopetella tältä päivältä ja mennä vaan peiton alle! Hyv yöt :)

2 kommenttia:

  1. en oikee tie mitä tarkotit, mut toi "Voi olla, mutta on mulla tässä tammi-helmikuulle asti aikaa sitä pureskella jos oikeen koville ottaa." alko vähän huolestuttaa mua D: ku hei oikeesti, periaattees nyt on jo myöhästä, mut jos tosiaan et oo valmis ottaan vastuut tost koko mekost/et usko et saat siit onnistunut tai et et ehdi tehdä sitä, ni sano mulle. kyllä suunnitelmaa voi viel muuttaa, ni et meenki sit vaan vuokraan sen puvun.

    VastaaPoista