12.4.2011

Who's playing Saturday?

Eilinen meni mukavissa merkeissä, käytiin Laurin kanssa keskustassa juomassa kahvit, tai mä join teetä, käveltiin jokirannassa ja sitten suunnattiin autolla Ruissaloon. Hitto kun olin unohtanut kameran kotiin. Se oli meinaan niin sumussa koko paikka, ja olis saanu niin siistejä kuvia että! Täytyy tehdä retki sinne uudestaan piakkoin kameran kera. :)
Nyt mun pitäisi olla kuuntelemassa Miyavin uusimpia tuotoksia ja fiilistellä vanhoja. Mutta nyt juutuinkin kuuntelemaan varmaan reilun vuoden tauon jälkeen Amy Winehousea! Mut se on vaan niin hyvä! :)
Huomenna on tosiaan illaksi suuntana Tavastia. Pitkästä aikaa! Jaja vaatekriisiä pukkaa. Oliko yllätys? -Ei. :p
Koitin sitten kattella LookBookista ja weheartit'ista jotain vähän inspiroivia kuvia huomista varten ja eksyin melkein heti tietysti aiheesta ja kattelin vaan kaikkia muutenkin inspiroivia kuvia, ja voisin tännekki nyt lätkästä parit.

Noi legginssit ei oo ehkä ihan mua, niin ne varmaan vaihtuis sit ihan perus pilleihin. Mut toi paita ja laukku, ah..

Tää ois toimiva jotain kesäfestaria silmälläpitäen. Tykkään tosi paljon noista väreistä, toimii!

 Luultavasti päädyn johonkin simppeliin yhdistelmään elikkäs toppiin ja joihinkin housuihin.. mitä muuta multa voi odottaakkaan?
Nyt mua alko ehkä vähän jänskättää mitä huomenna seuraa.. :))
Loppuun vielä ikuisuuslemppari Amylta. Kivaa alkanutta viikkoa kaikille!

2 kommenttia: