6.4.2011

I don't wanna miss a thing

Sain äsken kauheen itkukohtauksen kun törmäsin suihkussa hämähäkkiin. Joo, tää mun aluksi niin pieni hämähäkkikammo on tässä parin viime vuoden aikana kasvanu ihan naurettavaksi. Tiedän että oon miljoona kertaa isompi kuin se ja se ei perjaatteessa voi tehdä mulle mitään, mutta kun mä en kykene tekemään sille mitään. Äskenkin mä olisin voinut tietysti ihan hyvin ottaa sen suihkun käteeni ja vaan huuhtoa sen viemäriin, mutta ei mun oli pakko mennä keittiöön yltäpäältä vaahdossa, tukka shampoossa ja pyytää äitiä tulemaan ottamaan se pois. Yleensä siinä tilanteessa mä en pysty sanomaan muutakuin 'hämähäkki' ja sit äiti ritarillisena tulee pelastamaan mut. Ja tän kaiken ajan on hirvee vollotus ja tärinä päällä. Noloa. Äiti vaan nauraa mulle, ihan syystä tosin. Mä en ymmärrä mikä siinä on ku mä en uskalla tappaa hämähäkkejä. Mä en ees halua ajatella sitä mitä sitten tapahtuu kun mä asun yksin, menen soittamaan naapurin ovikelloa sillee "hei sori voitko tulla pelastaa mut hämähäkiltä.".

Jätetään mun kammot ja siirrytään mukavempiin juttuihin. Eksyin nimittäin pitkästä aikaa yesstyle'n sivuille. Ja sieltähän löytyy aina jotain super kivaa, tässä muutamia lemppareita.
Kuten tämä jumpsuit. Ostaisko joku mulle, pliis? Tykkään tosta harsopitsi-mikälie jutusta tossa hihansuussa ja muutenkin tosi upee malli.
Ja sit tää jotenkin vaikutti kiinnostavalta, ja muutenkin, mul on liian vähän tpaitoi! Kyllä! (joopajoo)
Perumekko, mut toi kellohelma ja toi poikittainen leikkuusauma. kelpais.
Tähän asti paras kesämekko minkä oon nähny, siis nyt tänä keväänä. Jotenkin vaan näyttää tooosi hyvälle.

Huomenna saa nukkua pitkään. jeeh. Koulu alkaa kaheltatoista mut meen kymmeneks kuitenkin tekee ton mun mekon valmiiks, toivottavasti se vetskari onnistuu hyvin!
Nyt yritän päästä tästä koneelta sänkyyn. Öitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti