24.4.2011

pikamoi

Oujee, herään toista päivää putkeen ihanaan auringon paisteeseen! Mun huoneeseen paistaa ainoastaan aamuaurinko, ja sekin tuolta metsikön lävitse. Oon ollu siitä ihan fiiliksissä, aamusin on helpompi herätä ja kaikkee... Maalasin äsken myös munia! Tää on mun ainot pääsiäistradition, mut nyt jouduin tekemään kaiken yksin ku veli on kuusessa. Yhyy, mulla on ehkä vähän ikävä sitä. Onneks se tulee huomenna kotiin :)
Eilen oltiin Samiran kanssa syömässä Baan Thai'ssa. Ja käytiin Jonskilla ja ostettiin kolmestaan jäätelöpaketti. Oli tosi kivaa muutenki, ku istuskeltiin vaan auringon paisteessa eikä tehty mitään sen ihmeellisempää. Harmittaa kun en ollu jaksanu ottaa kameraa mukaan. Voisko järkkäreistä tulla joku kokoontaitettava versio?

Ja hei vappu ens lauantaina!! En malttais millään odottaa meijän kemui, hih. Kaikilla täytyy olla sormet ja varpaat ristissä ja toivoo et aurinko paistaa! Ostin muuten eilen mun inkkariasuun upeet sulkakorvikset, vaikka sit heti löysin henkkamaukasta viel upeemmat :(
Mut nyt meikäläinen lähtee lenkille, moikka!

2 kommenttia:

  1. hurdurdur Baan Thai on ihana <3 !mitä ite tykkäsit siitä :---)) ?

    ~ ihku-julia jees

    VastaaPoista
  2. Sehän nyt on aina yhtä ihana, ja se ruoka on tooosi hyvää, se on melkeen ihan sama mitä ottaa niin aina kyl lähtee tyytyväisenä.

    VastaaPoista