3.4.2011

Kun kotisi alkaa haista Ikealle mene ja osta lisää Ikea-kamaa!

Onpas taas ollut toiminnallinen viikonloppu. Nyt vasta ehdin ensimmäisen kerran koneelle kolmeen päivään.
Perjantaipäivä- ja ilta meni Emmalla. Kuvasaldo illalta on vähän.. heikohko.
Alunperin meitä lähti koululta vähän enemmän porukkaa Emmalle, Samira, Tricen, Noora, ja Meikku ja tietty Emma ja minä. Tyypit ei kuitenkaan ollu kauaa ja me jäätiin sitten kahestaan Emman kanssa lagaamaan sinne sängylle. Meinasin nukahtaa kun emma puhu niin pitkään puhelimessa jossain vaiheessa, Klasun kanssa kenenkäs muun :) No Emma sai mut ylös ja ulos käymään Artun (koiran) kanssa ulkona ja samalla hoitui kauppareissu. Jonna saapui Emmalle päästyään vaatekriiseistään yli aika pian sen jälkeen kun oltiin tultu kaupasta. Jonskilla on hirveen kokonen arsenaali ilojuomaa laukussaan. Mulla ei ollut koko iltana mitään, joten sain (taas) ilmaset kännit. Kuinkakohan monelle mä oon juoman velkaa?! :DD no ei se oo mun vika, mitäs tarjoavat.
Illemmalla Klasu tuli mukaan ja esitteli meille mm. kalsareitaan eikun siis uusia Cheap Monday-farkkujaan jotka oli ilmeisesti saanut ilmaiseksi. Ei ollut varma tulisiko käyttämään niitä, varsinkaan sen jälkeen kun mä olin revennyt nauramaan niille. Joo ne oli tosi näpsäkän näköset, valitettavasti multa ei löydy kuvaa niistä. too bad. Miro taisi jossain vaiheessa soittaa Klasulle ja ilmoitti että he olisivat Nooran kanssa tulossa käymään. No Miro tuli Noora ei. Tällä kokoonpanolla mentiinkin sitten siihen saakka että mä ja Jonna lähdettiin jatkamaan iltaa omiin suuntiimme, minä ainakin kotiin. Jokatapauksessa oli kivaa istuu iltaa pienellä porukalla!

Lauantaiaamuna heräsin ja mulla oli sellanen olo että nyt oli pakko ostaa jotain. Joskus, onneksi ei kauheen usein, vaan tulee sellainen olo. Ja eilen se oli Ikea mistä lähdin jotain ostamaan, otin äidin mukaan. (maksajaksi tietenkin! :DD) Käytiin koko paska läri ja mukaan lähti molemmille jotain. Äidille herätyskello johon sai itse äänittää oman herätysäänen (minä huutamassa; äiti herätys x3) ja mulle lähti SUURI peili. Tulette sitä varmasti näkemään liiaksikin asti.

Tänään oon sitten siivonnut kaksi pöytää, tai oikeammin yhden lipaston, joka lähti pois peilin tieltä ja toinen on kirjoituspöytäni johon piti raivata tilaa kamoille siitä lipastosta. Tuli kolme isoo kassillista roskaa, tai yksi kassillinen odottaa pääsyä kirppikselle.
Peili nojaa tällä hetkellä seinään, ja odottaa että joku (isä) tulisi poraamaan (taas) lisää reikiä mun seinään. jee.
Oon kyl aika innoissani koska nyt täällä on taas enemmän tilaa ja nyt mulla ei ole mitään tekosyytä olla harjoittelmatta noita tansseja. en siltikään jaksais. oon huono. Viideksi kuitenkin meen treeneihin.

Viettäkäähän rento sunnuntai! Mä lähen syömään toscakakkuu <3

2 kommenttia: